Ik ben zo blij dat ik die stap durfde te zetten(na jaren) om een maagverkleining te ondergaan.Had ik het maar eerder gedaan.Mijn bloeddruk was heel hoog zelfs met medicatie en dat is nu perfect.Ik zit niet meer tegen diabetes aan.Mijn astma is stabiel en zo goed als weg.Mijn schildklier medicatie heb ik niet meer nodig.Ik heb energie voor 10 en voor het eerst in vele jaren vind ik mezelf niet meer lelijk.Vind mezelf niet mooi maar ben wel tevreden met mezelf.Ben van maat 54 naar maatje 40 gegaan. Heb 2 weken geleden een buikwandcorrectie gehad en eind januari krijg ik een borstcorrectie.Zoals ik al zei....had ik dit maar eerder gedaan.!!
Zoals ik al eerder heb gezegt,SUPER! Je ziet er geweldig uit en je gezondheid is vooruit gegaan wat helemaal top is.Je mag echt trots op jezelf zijn. Wat dat betreft ben je echt een voorbeeld voor mij en hoop kwa afvallen hetzelfde te berijken! Go Girl!!!
Dank jullie wel !! Ik voel me ook echt zoveel beter nu. Zag van de week een foto van mezelf en jeetje wat zag ik er ongelukkig uit.En zo voelde ik me ook.Zat aan 60mg prednison weken lang ivm mijn astma.Ben zo blij dat ik dat niet meer hoef nu.Dat alles weer stabiel is.
Mooiheid zit van binnen, dat zagen velen vast niet vanwege je gewicht... Behalve de mensen die jou lief hadden! Op de 1ste foto heb je ook dat prachtige gezicht van de 2de foto met de mooie lach. Ik ben erg blij voor je dat je nu lkkr in je vel zit en zekerder bent ... Je ziet er prachtig uit, jonger uit mij en verzorger en hipper je ziet er geweldig uit! Ze zeggen ook vaak: als je je zeker en goed voelt verzorg je jezelf beter en dat geef jij al aan. Mooie vrouw met een prachtig lichaam ben je nu, gefeliciteerd ! En met die borst correctie word je vast een sexbomb geniet van je nieuwe verbeterde ik
Ik loop alleen nog steeds naar de grote maten afdeling.Ben ook sinds 2 juli 50 kilo kwijt en tel je de 2 weken vloeibaar voor mijn operatie erbij dan zit je op bijna 60 kilo sinds midden juni.Dat is dus bijna 60 kilo in een half jaar tijd.En dan zie ik mijn spiegelbeeld als ik in het dorp loop en dan denk ik vaak van raar....dat ben ik.Hahaha!! En winkelen is nu erg leuk want ik kan makkelijk iets leuks vinden wat het ergens ook weer moeilijk maakt want ik heb teveel keus.Maar ben er echt heel blij mee.Al zal mijn man nu wel denken van mens doe even rustig aan want ik heb energie voor 10 en voel me beter dan wat ik 20 jaar geleden deed toen ik 25 was.
Hier heb je gelijk in ....er zijn nu ook ineens mensen die erg aardig tegen me doen terwijl ze dat niet deden toen ik zo zwaar woog.Ik kan daar best boos om worden.Alsof ik hun niet waard was toen ik dik was.Buren die je ineens groeten terwijl ze dat nooit deden.Mensen die je vuil aankeken toen je op de markt een warme stroopwafel kocht want je bent dik en ja duh dat komt door die stroopwafel.Maar ik koop dat nu af en toe ook en dan krijg je te horen van " lekker he?" Geloof me toen ik dik was was die net zo lekker hoor.Ik moet denk ik aan dat gedrag nog wennen.... Nog bedankt voor je lieve berichtje trouwens.
Ik snap t helemaal ! Geen eigen ervaring dan , maar zie t genoeg om me Heen hoe ze dikke mensen scheef aankijken, vieze blikken, neerkijkend, smoezen etc... En altijd maar denken dat t komt van hele dag vreten. Heb een hekel aan zulke mensen die neerkijken op een ander zonder te weten wrm diegene zo is! Ggrrr... Hagahaga ja die stroopwafel is niet veranderd , jij van buiten wel je valt cker ineens op? Gemeen hè! T winkelen kan ik me voorstellen, maar maak jezelf niet blut hè die arme vent van je hahah die houd je cker nog amper bij , maar wat zou die zich goed voelen zeg nu jij gelukkig bent en hij een lekker jong ding naast zich Geniet van elk moment meid, hoe je was , hoe je bent geworden... Alles vormt je naar wat je bent wees jij nu maar is lkkr arrogant tegen die neerkijkers
WOW! Afgezien van het feit dat je er van buiten ook beter uitziet, wat zal dat heerlijk zijn om je goede gezondheid weer terug te hebben! heerlijk van al die vervelende kwaaltjes af! Respect!