Morgenochtend moet mijn vriend werken en dan wil ik iets moois met mijn dochter gaan knutselen voor vaderdag. Alleen weet ik zo gauw niet wat?? Ze heeft al zo vaak een tekening gemaakt. Ze heeft ook al met oma samen een stropdas ingekleurd. Voetje en handje in klei afdruk hebben we ook al gemaakt. Waterverf tekeningen zijn al gemaakt. Wat is nog meer leuk?? Misschien iemand een ideetje... ik weet het ff niet meer..
Moeilijk, meid. Hier heeft papa ook die dingen gekregen die jouw man al heeft gekregen. En ik weet niet wat Isabel nu op school gemaakt heeft, het zit ingepakt, haha. Ik hoop dat iemand anders wel een idee voor je heeft. Laat je ons weten wat het geworden is???
Een fotolijstje maken ? Gewoon een fotolijsje en daar allemaal dingen omheen plakken (plaatjes, knikkers, veren o.i.d.) Ook kan ik me herinderen dat we een bakje voor mijn vader hadden gemaakt op school vroeger. Gewoon een blikje (waar eten had in gezeten) en daar stof omheen en een lintje e.d. en toen van karton een deksel gemaakt. Hm tja zit nog even te denken wat ik "vroeger" altijd maakte maar zou het zo verder ff niet weten.
Laat haar een asbakje kleien voor papa (zo noem ik hier een volle luier maken hihihihi) Pfff nee ff sereneus; ik zou het niet weten... misschien een foto van haar en papa samen maken en die op een tshirt laten zetten met text "super papa" oid. Je kunt ook van die stiften kopen waarmee je op kleding kan tekenen. Ze is nog zo klein he, dan zijn de mogelijkheden beperkter... Succes!
Zelf een leuke vorm uitknippen (bijvoorbeeld een vlinder, dat is niet zo moeilijk. Die kun je dan later op een leuke keukenrol plakken. En de kleine propjes laten plakken. Die propjes kun je maken met verschillend kleuren crepe-papier.
Vaderdag vind ik altijd het moeilijkst. Een fotolijstje maken is altijd leuk. Kan ook leuk met macaronie en dan goud-zilververf eroverheen spuiten. Wat ook erg leuk is... een wit tegeltje met daarop kusjes. Gewoon met lippenstift en daarna even fixeren.
Een placemat maken. Leuke foto's van je dochter en je man op een stuk karton plakken. Een beetje door en over elkaar heen. En dat plastificeren. Ik vind dat zelf een erg leuk vaderdagkado
Wat een leuke ideeen meiden!!! Maar ik denk dat ik het idee van Diddle ga doen. Nogmaals thanks!!! We gaan zo aan de slag en vanmiddag maar chocotofs halen...
Ik heb net Giulian de vrije hand gegeven met vingerverf. Hij snapte er natuurlijk niks van, maar mn eerste idee kwam niet uit de verf: handjes op papier. Dus toen heb ik m maar laaten graaien in de potjes en laten kliederen. Ziet er leuk uit, hoor. Ff laten drogen en als papa vanmiddag thuis komt, is het netjes opgeruimd.