Verschrikkelijk! Het zal je overkomen! bron: www.nu.nl Uitgegeven: 9 juni 2006 10:41 Laatst gewijzigd: 9 juni 2006 10:54 GORREDIJK - Een hond heeft vrijdagochtend een acht dagen oude baby in het Friese Gorredijk doodgebeten. Dat heeft de politie bekendgemaakt. De 28-jarige moeder controleerde rond 04.00 uur thuis de slaapkamer van haar kind. Ze vond daarbij haar dode zoontje. Volgens de politie is de baby vrijwel zeker door de hond uit de wieg gehaald en doodgebeten. De huskyhond, die bij het gezin hoorde, wordt afgemaakt. De ouders worden door familie en professionele hulpverleners opgevangen
o gadver mijn maag draait al om dat zal je maar gebeuren volgens mij heb je daar je hele leven een trauma van
Ik vind het ook vreselijk maar om nou te zeggen dat ze die hond voor de leeuwen moeten gooien ? Tuurlijk mag een hond zoiets niet doen, maar je kan geen enkel dier voor 100% vertrouwen, wellcht was het handig geweest ervoor te zorgen dat de hond niet bij de baby kan !!
Het zijn en blijven huisdieren. Je moet kinderen nooit alleen laten met je huisdier, en een baby natuurlijk al helemaal niet, die heeft niks in te brengen. Verschrikkelijk, het zal je baby en je huisdier maar zijn
Wat erg zeg!!! Maar hoe kan die hond nou bij die kleine komen? Je zorgt er toch voor dat dat niet gebeurt...
Wat vreselijk!!!!!!! Dat wens je je grootste vijand niet eens toe!!! Kreeg echt kippenvel van dit bericht!!
ja dat snap ik ook niet maar ik denk misschien dat die hond altijd alleen is geweest en nou is er opeens een kleine bij dat ie misschien jalours is geworden maar dan zou ik er meer rekening mee houden want we hebben namelijk zelf ook een hond ik zou nooit een hond en een kind alleen laten want dat vertrouw ik ook niet je weet nooit wat ze doen