Hoi hoi weet iemand toevallig wanneer Z8 op hun eigen site overgaat op 50 % korting??? wilde nog wat aanschaffen, en voor 25 % loop ik nog niet echt warm weet wel dat Z8 altijd laat is met opruimen......maargoed, ik heb geduld!
heb nog zoveel leuks gezien!!! moet zeggen dat ik dat WAT ik gezien heb van de nieuwe collectie nog niet briljant vond....kan aan mij liggen hoor.....
Klopt, eind feb. Ik ging vorig jaar op vakantie rond 25 feb en had vlak daarvoor besteld met 50 %. Ik zit ook te wachten
medio/eind febr. staat op hun site. Wat een leuk merk zeg! ik kende het helemaal niet! gelijk wat dingetjes besteld voor m'n meisje
Ik wacht ook rustig. Ik krijg de nieuwsbrief, dus ik check elke dag even of ik hem binnen heb dat de extra korting erop is gegaan. Maar nog even geduld dus..
nog even geduld ds dames! de site gaat normaal een paar dagen ervoor dicht, en dan gaat de sale vanaf 24:00 uur van start, ik blijf er deze keer voor wakker, heb al eens naast pot gep*st, omdat ik sochtends moest werken en er tussen de middag al veel maten uit waren! ik heb veel leuks op mijn verlanglijst! en af en toe met 50 % ga ik los!
Kadootje dat dacht ik de vorige keer ook, dus om 0:00 zat ik er helemaal klaar voor.... lag de site er constant uit :x 's ochtends nog eens geprobeerd... kwam ik er wel op maar kon niet in mijn betaaloverzicht komen... en vervolgens tussen de middag toen ie het wel deed was alles al weg :x Maar ga het dit keer gewoon weer proberen om 0:00 uur... hopelijk met meer geluk!
Hier vorig jaar feb ook gedaan ,maar de site lag er meteen uit om 0.00 uur. Om 3.00 ben ik nog een keer gaan kijken ( was toevallig wakker) maar nee niks. Uiteindelijk heb ik alles om 7 uur in de de ochtend kunnen bestellen, via een linkje van een ander. Toen kwam ik wel op de site.
Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief en ga er echt voor wakker blijven Heb een aantal dingen die ik graag wil hebben, dus ik blijf er voor op!