Mijn kids hebben toevallig allbei dezelfde knuffel, die moet ook echt overal nee naar toe. Nu heb ik wel een reserve, maar die van Tygo gaat bijvoorbeeld best vaak in de was, dus wil heeel graag nog een reserve voor beide. wie heeft er nog een roze of blauwe liggen?? Op mp staan ze ook wel te koop, maar daar vragen ze vaak 20 euro voor Ze waren destijds te koop bij kruidvat voor 6 euro.
heb er wel is een vergeven hier op zwangerschapspagina maar wil best even kijken of ik er nog een heb liggen. heb der zowiezo nog een tutdoek (roze) daarvan is de bovenkant het zelfde maar is het jurkje dus de tutlap en zitten er geen beentjes aan
lovewinnie: die heb ik van je gekregen Maar omdat ze zovaak in de was gaan wil ik graag nog een reserve hebben die ik weg stop, voor nood zeg maar super dat je wil kijken
Volgens mij ben ik ze destijds op mp tegengekomen bij die vrouw die echt een heleboel van dat soort knuffels verkocht. Ik zocht toen zelf naar de tutlapversie van de roze koe, want die heeft mijn dochter graag. En die heb ik toen bij die vrouw gekocht. Maar naam ed geen idee. Maar je kunt allicht even zoeken op MP
ja op MP staan er wel een paar, alleen vragen ze daar echt belachelijk veel geld voor, meer dan 15 euro voor een 2er handse :S
ja zeker jammer mensen willen gewoon verdienen aan het feit dat je bang bent de lievelingsknuf van je kind kwijt te raken...