Goedemorgen dames, Ik wil deze zomer heel graag naar een vakantiepark met mijn gezinnetje. CenterParcs lijkt me erg leuk ivm de Market Dome. Maar ja, Centerparcs heeft een beetje een slechte reputatie qua huisjeskwaliteit.... Ik wil erg graag Centerparcs ivm de Dome, maar zoek dus wel een net, schoon en relatief modern huisje. Welk park kunnen jullie aanraden? En bijvoorbeeld een specifiek huisnummer? Heb ook al aan Landal gedacht (vorig jaar geweest), zij hebben geweldige huisjes maar ik wil dus echt graag naar Centerparcs. Hoor het graag of jullie een goed Centerparcs park met echt goede huisjes kennen! X
Ik lees graag mee! Ik vind dat zo zonde van Centerparcs, hier kiezen wij daarom ook sneller voor landal, maar ja Centerparcs die plaza is zo gezellig!
Volgens mij zijn de gerenoveerde huisjes wel beter. Het staat er op de site bij als huisjes gerenoveerd zijn. Zelf heb ik alleen ervaring met de oude huisjes en die zijn inderdaad vies, vaak dingen kapot en echt een waardeloze bank. In de zomer 'mis' ik zo'n dome niet omdat ik dan -hopelijk- liever buiten ben. Voor ons dus reden om juist in de zomer niet voor Centerparcs te kiezen. Dat doen we alleen als we in de 'slechte seizoenen' een midweekje weg gaan. Maar goed, kijk dus eens op de site naar gerenoveerde / vernieuwde huisjes.
Wij zijn vorige week een midweek in Erperheide geweest in een comfort kindercottage(217). Ik moet zeggen was een mooi en net huisje. Maar ik denk dat je met Centerparcs ook mazzel moet hebben met wie je cottage schoonmaakt. Ik denk dat je nergens garantie hebt...
Ik ga graag naar Centerparcs. Heb meerdere parken gehad. maar inderdaad schoon is het niet.... Vaak ook erg verouderd.
wij zijn in 2013 naar bispingerheide geweest en hadden toen een nieuw huisje, waren erg mooi en ruim! maar lagen dus wel echt aan de rand van het park en moesten 15-20 minuten lopen naar het zwembad en restaurant.... was ook een erg mooi park!
Misschien landal lommerbergen of het vennenbos? Zijn beide ex-center parcs parken, maar met de landal huisjeskwaliteit en uiteraard is er een market dome....
Huttenheugte in ieder geval de VIP huisjes rond de nummers 960. Die oude huisjes vind ik zelf ook wat smoezelig...
Landal is altijd schoon en meer comfort...oké geen markertdome dat is wel minder. Maar hoe vaak zit je daar? Maar ook dat is weer persoonlijk
Landal Het Loo heeft een overdekte plaza met twee verdiepingen waar oa winkels, restaurants, een speelparadijs, bowling, gokpaleis, receptie en zwembad. Veel veel netter dan Centerparcs, hele nette luxe huisjes en een prachtig park. Echt een aanrader tov Centerparcs.
wij zijn de afgelopen jaren naar Vossemeren geweest, net over de grens. We hadden beide keren een gerenoveerd vip huisje. Vond ik erg netjes en mooi. Zeker een aanrader. We gaan dit jaar weer een paar daagjes Wel uitkijken want er zit iets in het water daar...Kom elke keer zwanger terug
Je kunt ipv CP of Landal ook eens naar iets anders kijken. Bijvoorbeeld https://www.leistert.nl/nl/bungalowpark-en-camping/bungalowpark-en-camping De huizen zijn super!! Prijzen vergelijkbaar met CP en de faciliteiten zijn super!!! Hier zou mijn voorkeur naar uit gaan! Succes met kiezen!!
VIP cottages altijd netjes is onze ervaring! Comfort was smoezelig en verouderd, niet cp waardig ze zouden deze huisjes eens een oppoetsbeurt moeten geven! Ik zou voor 4 VIP vossemeren gaan, met jonge kinderen naar kempervennen ( peuterbad leuk)
Centerparcs in emmen Sandur. Vrijstaand en netjes en strak ingedeeld. Hier nu al 5 x geweest omdat juist daar zo netjes is.