Ik ga ieder jaar. Wil je naar de canal pride? Op tijd aanwezig zijn, plastic zak mee om op te gaan zitten en geduld hebben. Het is altijd smoordruk.
Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt mij super leuk! Helaas ben ik op een of andere manier altijd op vakantie.
Ja, jaren terug al. Wij lagen toen met een grote sloep (van een collega) in de gracht met allemaal vrouwelijke collega's. Wijntje, kaasje, zelfs met wc aan boord, was echt heel leuk. De hele dag gevaren en 's middags daar gekeken. Met mooi weer was het ook echt heel fijn, maar ik kan me voorstellen dat als je tussen de mensenmassa moet staan, het een hele andere beleving is. Daar zou ik voor passen denk ik.
Het is mooi maar ook wel erg druk. Je staat de hele dag tussen de mensen en moet lang wachten. Genoeg drinken etc. mee.
Ik ben pasgeleden in Utrecht geweest, was ook super druk maar wel heel leuk! Ik wil nog steeds een keer naar Amsterdam (En het liefst met mijn vrouw maar zij vindt het echt veel te druk)
Ik ben een paar jaar geleden geweest. Ik vond het leuk, maar ook te druk. En als vrouw heeeel lang wachten op een toilet.