Ik heb al een hele tijd een kobo plus abbo via bol.com, dat ging prima, simpel om boeken erop te zetten. Nu heb ik een poosje weinig tijd gehad om te lezen en zijn de boeken niet meer beschikbaar op mn ereader. Ik kan daar op downloaden klikken maar er gebeurd niks. Als ik via bol.com inlog zie ik gewoon mn account. Ik kan via kobo.com de boeken ook op mn mobiel lezen. Maar ik wil ze dus op mn ereader. Als ik daarop naar instellingen en account ga staat het kobo plus abbo gewoon genoemd. Wat gaat hier mis?
En als je ze dan opnieuw opzoekt en opnieuw download? Ik neem aan dat je het in je beginpost hebt over je boeken die je in je bibliotheek hebt staan die je niet meer kunt downloaden, toch?
Even weer synchroniseren? Ik herken het probleem van kobo plus en verdwijnende boeken op de ereader trouwens niet.
Oh wat gek! Bij mij downloadt hij ze meteen als ik er op druk. Ik zou kijken of synchroniseren iets doet...
Ik had dat laatst ook een keer. Toen ik mn ereader even opnieuw op had gestart deed alles het weer. Daarna ook nooit meer gehad.