Wij hebben al een station, ofwel een estate. Voor mij is stationwagon geen "normaal" woord, dus ik las het eerst als station-wagon, whahaha, vond het al zo'n raar woord. Ik rij voor werk zo'n 140 km per dag, dus wil ik een veilige auto. En nu komt er een kleine, dus hoeven we geen nieuwe auto te kopen.
Ik had al een stationwagon in verband met hond. Nu een kofferbakverdeler gekocht. Zo'n hondenrek maar dan in het midden van de kofferbak. Aan de rechterkant staat nu de kinderwagen en links de hond. Hebben we ook geen ongelukken.
Haha ja! Net gekocht.. Maar ook mijn eigen kleine Peugeot gehouden.. Ml heeft zijn oude bak ingeruild voor een station
Ja, nog voor dat de eerste er was. Maar de auto was aan vervanging toe, dus we hadden toch in ieder geval een andere auto gekocht. Dus waarom niet gelijk een beetje meer kofferbakruimte...
Het is niet noodzakelijk inderdaad, maar toch wel makkelijk die extra ruimte. Ik wou eerst geen station, vind dat vaak geen mooie auto's. Maar wij hebben ook een hond die vaak mee gaat ergens heen en ik niet naast de kleine op de achterbank wil vervoeren omdat hij niet stil ligt ofzo. Dus al met al toch een station gekocht toen ik zwanger was. En ben er nu toch wel heel erg blij mee! We rijden een Ford Focus Wagon en hebben ernaast een peugeot 206. Als we niet met de hond weg hoeven rijden we wel vaak met de kleinere auto. Dat past prima, maar toch blijft de station wel makkelijker qua ruimte hoor.
nope. heb een toyota aygo en 2 kids en een wandelwagen en het past allemaal prima. heb deze dus gehouden.
Nee, geen andere auto gekocht toen ik zwanger was of na de geboorte van onze zoon. Wij hebben een auto van 13 jaar oud maar rijd als een zonnetje en komt elk jaar gemakkelijk door de keuring zonder hoge kosten ook de wegenbelasting is erg laag en dat vind mijn man erg belangrijk. Enige nadeel is dat het een drie deurs is en nu de tweede op komst is ben ik wel benieuwd hoe het is. Maar we gaan echt niet op voorhand een andere auto daarvoor kopen.
wij hadden toen de 1e er al was een gewone 5 deurs(al wel een vrij grote auto) maar zijn toen hij 1was overgestapt naar een renault megane estate, toch voor meer ruimte te willen hebben. en hebben toevallig net van de week een nieuwe auto gekocht, en zijn zelfs nog een stapje groter gegaan, nieuwe renault laguna. nog groter,luxer en lekker snel! ook handig met onze vakantie's van het jaar ook net een grote nieuwe tent aangeschaft..
Wij kochten een ford focus station toen we besloten dat ik met de pil zou stoppen om zwanger te worden van de 2e.
Nee. We hebben er nu wel een, omdat we een fiscaalvriendelijke auto wilden die ook nog de caravan kon trekken hebben we een paar geleden een Renault Megane station gekocht. Maar toen waren de kinderen al 3 en 5. Per ongeluk kregen we daarna nog wel een baby erbij. Onze vorige auto was trouwens een stuk ruimer, alleen de bagageruimte was kleiner.
Ja, van de week heeft mijn man te horen gekregen dat hij een bedrijfswagen uit mag gaan zoeken. Vanmorgen 2 proefritten gemaakt in stationswagens. Van de week wordt hopelijk de knoop doorgehakt a.d.h.v. de offertes. Onze auto is nu toch te klein. Onderstel van de wagen staat naast de maxicosi op de achterbank, de reiswieg ligt dan in de kofferbak. Anders past het niet. Op vakantie gaan is helemaal een kunst, want we moeten creatief inpakken om alles mee te kunnen nemen. Dus binnenkort is dat verleden tijd
Bij de tweede hebben we een grotere auto gekocht. Geen station, niet onze smaak. Maar wel een hogere en grotere. In eerste instantie wilden we een compact sportief ogende middelgrote auto die net nog door de beugel kon( sedan), maar dat was niet handig met kinderstoeltjes,beenruimte e.d. Nu dus toch maar groter.
nee we hadden al een redelijk ruime auto. Nu hebben we wel een andere uitgezocht omdat hij te smal was en te veel gedoe met een grote autostoel van mn dochter en twee maxicosi's die er binnenkort naast zouden moeten. Dat ging m niet worden.
Ml een station, gekocht tijdens de zwangerschap van de oudste. Zijn auto was aan vervanging toe. Ik rijd nog steeds in mn Peugeot 106, 3 deurs. Nu met twee kids zit hij wel bomvol: peuter in zitje op de achterbank, ernaast de wagenbak, baby in mc voorin, onderstel in achterbak. Daar nog wel ruimte over. Maar goed de wagenbak gebruik je toch niet heel lang dus straks weer ruimte over.