Wij rijden nog altijd in een Nissan Micra. Met twee kleine jongetjes en een kinderwagen is het passen en meten.... Maar geld voor een andere auto is er nog even niet.
Nee en dat zou ook nooit gebeuren. Maar ja met 1 kind is een station ook niet echt nodig vind ik en ik ben ook geen fan van een stationwagen dus die zou er niet snel komen.
Wij hadden een Audi A3 3-deurs, dus deze hebben we verkocht en een Audi A4 5-deurs teruggekocht. Manlief wilde een station maar aangezien ik er de meeste tijd mee moet rijden en stationwagens over het algemeen niet zo mooi vind, is het dat niet geworden. Ik denk wel dat een station erg makkelijk is. Wie weer mocht er ooit nog een kleine komen dat ik dan wel zwicht voor een station.
Ik heb nee gekozen, maar we hadden er al één. Is ook makkelijk om de hond achterin te kunnen doen. Dus eigenlijk meer om die reden.
Ik vul de poll niet in haha want weet niet wat ik in moet vullen . We hebben net 3 weken een station en week later blijk ik zwanger
Nee, we hadden een Skoda Octavia (hatchback). Nooit bagageruimte tekort gekomen. Ook niet met 2 kids. 2 weken met de auto op vakantie geweest, met kinderwagen (niet buggy) en campingbedje achterin en alle koffers en zooi. Alles lekker in de kofferbak. En ruimte over.