Hallo allemaal, Ik ben momenteel zwanger van onze tweede zoon. En zou graag net als bij mijn eerste zoon een knuffel zeepaardje willen hebben. Echter zijn deze in de winkel niet meer te koop. en online vaak alleen een roze. Wie o wie kan mij hier aan helpen fisher price sluimer en droom zeepaardje blauw.
Allbaby Fisher-price speelgoed | Feedingline | Kinderspeelgoed | Speelgoed kopen online | Online winkel | Fisher-price online kopen | Fisher Price | Rainforest hier is hij te koop
directe link Allbaby Fisher-price speelgoed | Feedingline | Kinderspeelgoed | Speelgoed kopen online | Online winkel | Fisher-price online kopen | Fisher Price | Rainforest
Was even nieuwsgierig naar hoe zo iets er dan uit zou moeten zien, en het is inderdaad wel heel erg leuk zeg... Jammer dat er alleen blauwe en roze zijn, want ik weet niet wat het wordt, maar anders is blauw ook wel leuk voor een meisje...
Heb er 1 besteld. bedankt!!!! Ja mijn zoontje heeft er 1 en slaapt niet zonder. en mijn twee nichtjes zijn er ook aan verslaafd. hahaha
Dan kan je het toch goed als kraamcadeau vragen, want dan weet je wel wat het wordt en pas geborene slapen toch nog niet met knuffel.
Allbaby Fisher-price speelgoed | Feedingline | Kinderspeelgoed | Speelgoed kopen online | Online winkel | Fisher-price online kopen | Fisher Price | Rainforest Deze link is voor de roze versie.
Hier ligt hij al knuffel in bed, maar het muziekje hebben we nog vrijwel nooit aangehad. Eerst vond hij het 'eng' (ging er hard van huilen) en nu hebben we de batterijen eruit gehaald, omdat hij er mee ging spelen (dus midden in de nacht opeens dat ding aan en een wakker mannetje dat vond dat het tijd was om er uit te gaan). Hij ziet er schattig uit, maar voor en 2e zou ik hem niet meer hoeven.