Hoi, Graag jullie ervaringen of je echt een wipstoeltje nodig hebt of dat je deze eigenlijk niet gebruikt hebt?
Ik heb r geen omdat familieleden om me heen een wipstoel eigenlijk voor niks hadden gekocht. Heb nu 2 maxicosis voor boven en beneden waar babytje in kan als k bv was wil ophangen ofzo. Een tweedehandsje is mss wel leuk maar zou niet zo hele dure nieuwe wipstoel kopen hoor
Had er bij mijn zoontje geen maar moet zeggen dat het af en toe wel handig was geweest.. Nu wel eentje gekocht en denk dat ik m best vaak ga gebruiken. Als de oudste in bad gaat bijv..
onze dochter zat er eigenlijk nooit in, alleen af en toe zodat ik even mijn handen vrij had, maar eerlijk gezegd, met een box vond ik het een beetje overbodig. daar kon ze lekker spelen, dat stoeltje zat ze daar maar te hangen... maar goed, wie weet dat we het met de 2e wel wat vaker gebruiken. eens kijken hoe het zo loopt met 2 kids
Dat is erg persoonlijk, dus geen noodzaak. Ik heb het wippertje heeeeeel vaak gebruikt voor m'n dochtertje tot ze 6 á 7 maanden was. Makkelijk om het flesje te geven, om buiten met je kindje mee te zitten en in de keuken als je aan het koken bent. Ik nam het wippertje zelfs mee naar de badkamer als ik ging douchen. Ik denk wel dat het er toe doet wat voor wippertje je hebt. Ik had er een van Baby Björn
Ik vond het wel handig toen hij zijn eerste hapjes kreeg en nog niet zelfstandig kon zitten. Verder heb ik hem superweinig gebruikt.
Ik had er eentje bij m'n eerste zwangerschap, maar heb hem eigenlijk helemaal niet gebruikt.. Ga hem deze keer ook niet gebruiken, vind hem ook zo in de weg staan...
Hier was het een sta in de weg waar ze allebei amper in hebben gezeten. Dus ik vind het absoluut niet noodzakelijk. Maar ja hangt misschien ook van het wipstoeltje af, die van ons vonden we ook gewoon onhandig en niet comfortabel.
Ik had er bij de oudste twee wel één, maar die zetten het in de box altijd op een krijsen terwijl het in de wipper dan wel goed was. De fysio verafschuwde dat ding echter, dus deze keer hebben we er geen gekocht en de jongste vindt het wel prima. Wat we wél hebben (en wat ik echt de uitvinding van de eeuw vind) is zo'n bakje dat je aan je triptrap stoel hangt, zodat de baby al in de kinderstoel kan liggen. Ook een soort wipper, maar dan zit hij áán tafel in plaats van óp tafel. Ideaal!
Bij alle vier kinderen weinig tot niet gebruikt. Nu zwanger van nummer vijf en hij is al de deur uit. Vind ze ook nog eens gevaarlijk met beweeglijke baby's. Misschien de duurde varianten niet met harnassen erin. Maar met heupriempjes vind ik het geen aanraders. Wij kregen er bij de tweede leg D) eentje van vrienden omdat het zo geweldig handig is. een gegeven paard kijk je niet in de bek..
Hier kregen ze pas eten met zes maanden naast volledige borstvoeding. Geen potje aan te pas gekomen. Hier konden ze toen allemaal al zitten. Maar ik heb ze ook wel al op schoot gevoed gaat ook prima.
Bij ons was het onontbeerlijk. Baby met zware reflux die nauwelijks sliep, ik zou niet weten wat ik zonder zou gedaan hebben.
Nee, echt niet nodig. Ik heb hem nooit gebruikt. Gewoon lekker neerleggen of bij je pakken. Ik ben met bijvoeding begonnen met zes maanden en toen kon hij al een paar minuutjes in de kinderstoel zitten of anders gewoon fijn op schoot.
Ik zat hier ook over te twijfelen! Wij verwachten een tweeling en nu besloten om 1 wipstoeltje te kopen. Het lijkt mij iig wel erg handig...maar om er bij voorbaat 2 aan te schaffen vonden we ook zonde..want je weet idd niet of je het veel gaat gebruiken of toch niet. Zou iig geen hele dure kopen, ze kunnen er ook maar een jaar in ofzo. maar wel een goede en comfortabele zodat je kindje er hopelijk graag in zit
Ik heb een Nuna Leaf (gekregen, want vind hem veeeel te duur) maar tot nu toe zit ze er elke dag in, vooral s'ochtends op school dagen als ik druk ben met ontbijt voor mijn dochter en vriend zijn kids (co ouderschap) en hun broodtrommels.. De Nuna Leaf kan ook nog voor dreumesen gebruikt worden om op te zitten... Als soort relax stoel.. Kan tot 60 kg op! Bij mijn oudste was de wipstoel overbodig!
Noodzakelijk niet, handig wel. Ik gebruikte hem als ik onder de douche ging. Dan zette ik zoon in de wipstoel op de badkamer. En we zette de wipstoel in de box en reden de box dan naast de eetkamertafel, zodat hij ons kon zien en 'erbij' zat, als we zaten te eten. Beide jongens huilden anders alles bij elkaar tijdens het eten. Ook tijdens het koken, was ophangen e.d. zette ik ze er wel eens in. Even een handen-vrij momentje.
Nee niet noodzakelijk. Ik heb voor het eten een kinderstoel die ook plat kan, dus daar kunnen ze ook al vroeg in chillen zeg maar Zo'n soort ding, van Chicco.
Ik heb zo'n zitzak van doomoo. Vind hem erg leuk en je kunt hem blijven gebruiken als zitzak voor wat oudere kindjes. Wij hebben een grote hond in huis, dus mij lijkt het wel handig, maar dat is heel persoonlijk denk ik