Mamaloes voedingskussen

Discussion in 'De babyuitzet' started by Mango393, Dec 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mango393

Mango393 Bekend lid

May 4, 2015
    602
    101
    43
    Hoi dames,

Ik slaap al een tijdje met een kussen tussen mn benen vanwege mn bekkeninstabiliteit. Nu lees ik dat een voedingskussen erg lekker kan slapen. (En ik ben sowieso een slechte slaper en vind het prettig iets vast te hebben).

Ik vind die kussens maar duur en vroeg mij af of iemand ervaring heeft met de voedingskussens van MamaLoes?

Ik ben benieuwd:)

2. naommama

naommama Lid

Jun 26, 2015
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen ervaring met die specifieke kussen maar jeetje voedingskussen en ik waren beste vrienden tijdens de zwangerschap vond het heerlijk om mee te slapen. Ik had ook een beetje last van mn bekken en het hielp zeker beter dan een kussen tussen de benen. Nu gebruik ik het ook als steun voor voedingen of als blokkade zodat dochter niet van het bed afrolt. Die van mamaloes is wel goedkoper dan de meeste kussens en hij ziet er ook best 'vol' uit. Ik zou m bestellen.

3. Mango393

Mango393 Bekend lid

May 4, 2015
    602
    101
    43
    Bedankt voor je reactie! Fijn om te horen dat het inderdaad prettig slaapt:D En daarna kan je hem dus ook gebruiken. Ik ga m denk ik maar bestellen, voor die prijs vind ik het wel prima:p

4. Punky16

Punky16 Actief lid

Jun 5, 2015
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een tweedehands via marktplaats gekocht. Scheelt ook enorm in de kosten

Share This Page