Ik heb me aangemeld voor wat gratis baby Kado dozen bij Kruidvat (nog niet gehad) Prenatal (nog niet gehad) Etos ( wel gehad) Babydump (nog niet gehad) In de Etos doos zat en geel difrax speentje en een melkpoederhouder, 1 luier van pampers in maat 2, 2 bierflessen, buikcreme Etos merk en een heleboel tijdschriften en reclame. Ik vind m tegenvallen maar ja hij is gratis. Wat voor spulletjes heb jij gehad in die babykado dozen? Ik hoor dat de doos van babydump leuk schijnt te zijn er zit zelfs een difrax fles in. Vertel ben nieuwsgierig naar wat jullie hebben aangetroffen ?
Tijdens vorige zwangerschap een paar dozen gehad maar nog veel langer last van al die reclame die daarna volgde. Ik zal dus nooit meer die dozen bestellen. Vind de inhoud niet mooi of leuk genoeg om zoveel reclame okay te vinden.
Ik heb de etos box en die van de prenatal, die van baby dump ga ik binnenkort halen. Ik vond die van de etos ook tegenvallen, duurde ook even voordat ik door had dat dat geval voor melkpoeder was. Snap niet dat ze dan niet voor een flesje gaan, zodat alle moeders er wat aan hebben, want dat melkpoederding kan hier in de prullebak aangezien ik bv ga geven. De blije doos van prenatal is wel meer de moeite waard, klein pak pampers en aventflesje, etc.
Je kan er ook later als de baby granen krijgt, dat erin doen. En een flesje gebruikt ook niet iedereen, als jij alleen maar bv geeft en niks af kolft..
Ja die reclame achteraf n tussendoor vind ook erg vervelend. Maar hoogstwaarschijnlijk ga ik toch me nummer veranderen dit jaar dus dan ben ik mooi van ze af. Vorige week nog gebeld door die ouders van nu die me een abbonnement probeerde aan te smeren.
Kruidvat is ook leuk: pak luiers, koelbijtring en baby badschuim. Babydump: avent speen, knuffel, romper, eetlepeltjes. Het is gratis, dus altijd leuk toch!? Op www.zwangerschapskadoos.nl staat een hele lijst van alle gratis babydozen die je kan aanvragen.
Ik heb alles nu wel gehad volgens mij. Etos viel me tegen, veel reclame boekjes. Kruidvat is best leuk! Vond het alleen raar dat ik zelf met die tas door de winkel moest om alles te verzamelen terwijl ik helemaal niet wist wat er in moest. Die mevrouw van de kruitvat is het uiteindelijk zelf zuchtend gaan doen. Babydumo is erg leuk! Weinig reclame, zit een schattig knuffeltje in en een leuk rompertje zonder een reclame opdruk ofzo. Die van de prenatal vond ik ook erg leuk! Alcohol vrije blikjes van wieckse en jilzz volgens mij (zijn natuurlijk al lang op) Een spuitfles vlekkenverwijderaar van shout. Een avent flesje en nog wat dingetjes. Eigenlijk ben ik blij met elke doos want je krijgt ze gratis en het zijn gewoon leuke hebbe dingetjes!
Maar de meeste bv gevende moeders gebruiken weleens flesjes, terwijl ze geen van allen melkpoeder bewaardoosjes gebruiken (behalve als ze combineren met fv). Bij mijn eerste heb ik trouwens uiteindelijk geen flesjes gebruikt, maar dat was omdat die daar met geen mogelijkheid uit wilde drinken.... Ik heb dus wel meerdere flesjes gekocht... Dus als er een difrax fles in de baby dump doos zit zoals iemand schreef, maken ze mij blij, want dan heb ik al 2 verschillende flesjes om mee te oefenen.
Ik.vond de etos tegenvallen. Zat geen speentje in bij mij wel veel reclame bier en 2 luiers en poederdoosje.
Ik vind alle babydozen gaaf het is gratis en voor niets en er zit altijd wel iets in wat je kunt gebruiken. De reclame die je daarna nog krijgt, heeft mij aardig wat geld gescheeld Die "lekker in het leven"-bonnen bevatten echt heeeel veel bonnen voor gratis spullen (zoals shampoo, tandpasta, maandverband, luchtverfrissers, etc.) of hoge kortingen
Hier alle dozen/tassen gehad! Je krijgt het Gratis! Vond het erg leuk dat ik al iets kreeg je kan ook niets krijgen.. Ik was er iig erg blij mee! En als er iets niet bij zat kun je dat achteraf aangeven. Krijg je het als nog..
Ik vind die melkpoederbakjes wel handig. Het is altijd maar de vraag of het überhaupt lukt om borstvoeding te geven. Mijn dochter weigerde mijn borst zelfs met alle hulp van LK. Ik heb 3 maanden fulltime gekolft en 1-2 voedingen moeten geven van kunstvoeding en dan zijn die bakjes behoorlijk handig! Dus gewoon aan de kant zetten, gebruik je ze niet kun je ze nog altijd doorgeven aan een ander die ze wel wil gebruiken.
Vandaag bij de babydump geweest en bij mij zat er wel een difrax fles in. De doos woog bijna niets, dus dacht dat het niet veel zou zijn, maar behalve het difrax flesje zat er ook een avent speen in, een romper, een hydrofielwashand, bewaarbakjes, lepels en de bekende baby dump zeehond. Al met al een heel leuke doos, hij was zo licht omdat er geen reclamefolders inzaten .
Bij onze 1e babydump doos inderdaad geen difrax fles maar tuitbekertjes. Bij tweede doos wel de difrax fles.. Zal dus ook verschillen per jaar ofzo?
Tsja niemand gebruikt alles denk ik. Tussen de doos tweeëneenhalf jaar geleden en een half jaar geleden zat wel een groot verschil (nu alleen Etos en prenatal gehad). Het is behoorlijk uitgekleed. Maar bv speentjes bliefden geen van beiden, en avent flesjes gebruikte ik ook niet, en de babydump romper is op zich prima, als je een lichtgewichten krijgt. Mijn zevenponders hebben m nooit gepast. Wat ik nu vooral miste waren de kleine potjes sudocrem die voorheen bijna overal in zaten! En een Nutricia xxl spuugdoek Wat betreft de na-reclame lees ik de Nutricia folders door ter vermaak. Het blue band broodbordje wordt goed gebruikt. En de wij is best leuk om door te bladeren. De babydozen kan je wel laten staan. Bij de oudste haalde ik die van de prenatal op, opende hem buiten de winkel en alles wat de moeite waard was paste in mijn handtas.