Al tijden ben ik aan het denken over een bijzondere tekst op het geboortekaartje van ons tweede kindje, maar ik kom er niet uit. Bij onze dochter hadden we een mooie tekst gevonden en op zich past die nu ook nog bij ons, maar is het niet raar om 2x dezelfde tekst te doen? En daarnaast lijkt het me ook zo leuk als we iets uit haar naam kunnen zeggen over d'r broertje, aangezien ze er zo enorm mee bezig is de hele tijd. De tekst die we bij de eerste hadden was; Twee kleine handjes, geef ons er allebei een, dan leiden wij je rond, tot je zegt; " ik kan het wel alleen" Hopelijk hebben jullie een paar mooie ideeen, waar ik op door kan borduren, want ik krijg er nu een beetje stress van...! Gr, Dolce
Als je op google zoekt, vind je er ook een aantal. Zoals deze: Jouw handje in de mijne Zo gaan we hand in hand Mijn grote hand, jouw kleine Een ijzersterke band En op een dag, een eind vooruit Ziet de wereld er voor ons hetzelfde uit Jouw handje in het mijne Mijn grote hand, jouw kleine Wat ben je nog klein zeg Kom, ik help je mee op weg En op een dag, een eind vooruit Ziet de wereld er voor ons hetzelfde uit ...... kon het kattenkwaad niet meer aan. Nu heeft hij/zij een broertje/zusje om hem/haar bij te staan Op mijn teentjes kijk ik over t randje van de wieg Dag klein broertje ik vind je lief Kijk nu eens even, aan wie ik mijn bedje heb gegeven, Jullie mogen het allemaal horen, want mijn broertje is geboren
o bedoelde deze haha ...... kon het kattenkwaad niet meer aan. Nu heeft hij/zij een broertje/zusje om hem/haar bij te staan