Hallo, Ik heb een vraag, wanneer ga je eigenlijk op zoek naar geboortenkaartjes? Ben net over mijn 20 weken heen en wil zo graag gaan kijken en misschien ook al bestellen,maar ben zo bang dat ik te vroeg ben. Wanneer hebben jullie dat gedaan? groetjes rosanna
Bestellen 2 dagen voor de bevalling is erg laat hè? Wij waren errug laat.. Maar ze waren er op de dag van de bevalling (bij de drukker dan) en afgelopen maandag heb ik de proefdruk goedgekeurd. 2 uur later kon mijn man ze al ophalen... Maar ik zou het voor je gemoedsrust ietsje eerder doen... Mijn plan was om ze voor de 37 weken klaar te hebben, dus besteld en de proefdruk goedgekeurd. Mocht je nog iets willen veranderen dan kan dat altijd nog.
IK ben nu 24 weken en heb nu mappen thuis liggen om ze uit te zoeken. Zoiets wil ik ook gewoon op tijd geregeld hebben. Stel dat ie te vroeg komt dan heb je in ieder geval de kaartjes besteld. En als je een kaartje hebt gevonden waar je beiden voor gaat dan maakt het ook niet uit.
Ben nu 31 weken zwanger en we hebben net een kaartje uitgezocht en laten nu een proefdruk maken. Mijn eerste was 7 weken te vroeg en toen hadden we nog niks uitgezocht. Daarom wilde ik het nu voor de 32 weken klaar hebben.
Wij zijn al vroeg naar kaartjes beginnen kijken, want er is ook zoveel keuze. Vorige week hebben we ze dan ook besteld. De enveloppen liggen ondertussen ook klaar, dus mannetje gaat die maandag oppikken. Dan kan ik gelijk beginnen met het schrijven van de adressen. De eerste proefdruk kregen we gisteren binnen. Er moeten nog wat wijzigingen gebeuren, maar we zijn goed op tijd, dus geen paniek.
kheb online kaartjes besteld, bij hun was gebruikelijk 10 tot 6 weken voor bevalling de bestelling te doen
Wij hebben de kaarten al uitgezocht en besteld toen ik denk ik 10 weken zwanger was. Ja erg vroeg, ik weet het maja wij waren met alles heel vroeg. Wel een fijn gevoel dat alles geregeld is, hebben we daar in ieder geval geen omkijk meer naar.
ik heb ze vorige week besteld. Ik moet nog wel de tekst voor de proefdruk doorgeven dat doe ik volgende week. Maandag kan ik de enveloppen al ophalen. Vind dat ik mooi op tijd ben, maar we waren er direct uit.
Wij hebben gisteravond een keus gemaakt en ik ga vanmiddag of morgen naar de drukker met de tekst, zodat we van de week of volgende week de proefdruk hebben. Ik persoonlijk hou er niet van om alles op het laatste moment te doen...wil alles voor 30 weken geregeld hebben
Ik heb 4 weken moeten wachten omdat de kaartjes niet op voorraad waren. Vanmiddag kan ik eindelijk de proefdruk gaan bekijken maar voor het zelfde geldt was de kleine er veel te vroeg geweest en dan konden we alsnog andere kaartjes gaan uitzoeken. Ben blij dat we er een beetje optijd bij waren.
Moest ik effe kwijt... Dit is niet normaal... Ik ging net effe kijken of er nog een leuk topic was, mijn ogen dwaalden af naar boven het scherm terwijl ik dacht: shit, wanneer moet je eigenlijk geboortekaartjes bestellen. Toen keek ik op het scherm en zag ik dit topic!!!! Is dat nou nog toeval of hoe zit dit???? Ik lees dus mee...
Hier al een paar weekjes terug het kaartje uitgezocht. Moeten het alleen nog bestellen, deze week toch maar eens echt gaan doen.
Wij hebben eerst een aantal weken op ons gemak op het internet allerlei kaartjes bekeken om te kijken welke stijl we het leukst vonden. Afgelopen zaterdag zijn we bij een drukkerij wat boeken gaan bekijken en hebben we een kaartje gekozen. Komend weekend gaan we alle gegevens doorgeven zodat we een proefdruk hebben. Ze hebben ons bij de drukkerij aangeraden om ongeveer 10 weken vantevoren je proefdruk te hebben. Dan heb je tijd om wat te veranderen en de baby mag wat te vroeg komen zonder directe paniek in de tent. Dus volgens dat principe heb je nog even ;o) Veel plezier met uitzoeken! En succes ook want er is ZOVEEL keus!
Wij hadden gisteren een keus gemaakt, alleen ik zat stiekem nog te twijfelen tussen 2 kaartjes Ga ik vandaag de boeken terug brengen...komt ze ook nog met een ander boek Dus die ook nog maar even meegenomen en misschien dat hier nog iets tussen staat. Pffff....handig hoor als je ZOVEEL keus hebt
Wij hebben de geboortekaartje besteld met ong. 20 weken. Lekker optijd.. Ben intussen 35 weken en ben blij dat ik dat allemaal niet meer hoef te regelen! Ik zou het lekker op tijd doen!
Kaartje kijken en uitzoeken deden wij al voor dat we zwanger waren . Toen ik met verlof ging ben ik proefdrukken gaan aanvragen en 3 weken voor uitgerekende data heb ik doorgegeven bij hun te willen bestellen toen kreeg ik vast de doosjes/beschuitjes/muisjes (www.buskaartje.nl) zodat we die vast konden vouwen. Dag van geboorte snel foto's gemaakt van de kleine meid deze door gestuurd en een dag later hadden we de kaartjes binnen.
Wij zijn toevallig vandaag bij de drukker geweest voor de proefdruk van ons geboortekaartje en na wat kleine veranderingen hebben we ze nu ook besteld.