Ik heb inspiratie nodig voor decoratie voor de babykamer. Mijn babykamer is af, geschilderd en de meubels staan er in, maar nu is het nog vrij kaal. Wat hebben jullie voor decoratie in de babykamer ( bijv. boven het bedje etc.) ? Hebben jullie leuke tips kwa websites waar ik op kan snuffelen? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Op 1 muur heb ik 3 sterren en in de vensterbank heb ik een spaarpot van riviera maison in de vorm van een teddybeer, 2 kandelaren en een klein tekstbordje. En voor het raam hangt ook nog een tak met een vogelhuisje, 2 sterren en 2 babysokjes. Klinkt een beetje gek zo met die tak maar het ziet er wel gezellig uit
Wij gaan 1 muur behangen met printje en de rest verven. Op die geverfde muren wil ik dan van die foam letters van de naam en deze laten beplakken met het behang printje... Op onderstaande site zie je een voorbeeld: Piepschuimletters | Hippe Freubels En een forumlid van hier maakt echt toffe hangertjes, die ga ik ook laten maken... Zie foto Verder ben ik ook nog ideeen op aan het doen dus ik kijk ff mee
Hier een kleine kamer, van 3x3. 1 muur heeft twee grote ramen (waarvan 1 tot grond), 1 muur staat de kast tegen, 1 muur staat de commode tegen. Het is dus al best vol. Heb het nu rustig gehouden door 1 muur een lichtblauwe kleur te geven (rest wit), en leuke gordijnen met vrolijke dieren patroon. Van die gordijnen heb ik prikbordjes gemaakt die boven zijn bed hangen.
Wie is dat forumlid? Is daar ergens een topic over? Wil er ook 3 hebben maar vind 25 euro per slinger echt te duur in de winkels en meestal niet helemaal precies zoals ik het wil...
Haha heb ff gevraagd of ik dr naam openbaar mag maken... het is van Kiekies... Ik vind ze ook helemaal te gek en zijn niet duur!!
Super leuk die slingers! Wil zelf ook zoiets proberen te maken, en dan aan het plankje boven de commode hangen. Heb afgelopen week deze gemaakt (kussenhoesje is wel gekocht):
Die is ook erg leuk zeg! Ik vind die uiltjes echt zo schattig, wij hebben ook uiltjes behang 1 muurtje... super tof!!
Wat ik persoonlijk erg leuk vind zijn die teksten die je op de muur kan plakken. Je hebt ze zelfs in leuke liedjes of gedichtjes. Of de naam van je kindje in letters kopen en zelf met behang of stof bekleden. Hier is het nog niet zover, helaas, maar ik heb er nu al zin in! Ideeën zat!! =)
Hebben wij ook voor 1 muur! Hebben jullie toevallig ook een waarbij je kon kiezen uit 3 kleur combinaties?
Ja ik wil ze laten beplakken met het behangetje om het een beetje terug te laten komen... Haha heb zooooveel ideeen
Je kan ook een houten treintje samenstellen met de letters van de naam van je kindje. Vind ik ook erg leuk! Je kan de kamer aankleden met een muziekdoosje, leuke mandjes, knuffels of een leuke kinderlamp
haha wat grappig!! Hebben jullie m ook al op de muur zitten? Zo ja, zou ik een foto mogen zien? Op de site waar ik het behang besteld heb had je alleen een foto op de muur van de andere kleur
Nee, nog niet! Wordt als het goed is over 2 weken gedaan. Duurt ook veel te lang Wanneer gaan jullie beginnen? Ben ook wel erg benieuwd!