Easywalker vraagje

Discussion in 'De babyuitzet' started by Snoopy1983, Jul 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    #1 Snoopy1983, Jul 18, 2009
    Last edited by a moderator: Jul 18, 2009
    Zijn er hier mama's met een easywalker kinderwagen?

We hebben vanavond voor het eerst de wandelwageninzet erin gedaan. Nu vroeg ik me af of er ook zitverkleinders bestaan voor de wagen? We hebben wel een voetenzak, waar je de bovenkant af kunt ritsen. Is het de bedoeling dat je die erin doet? Die kun je namelijk niet heel goed vastmaken vind ik.

2. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

Feb 24, 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Wij hebben ook die Easywalker en voor zover ik weet bestaan er geen zitverkleiners. Ik heb ze nog niet gezien in ieder geval. Wij hebben de voetenzak er een tijd in gehad, maar ja dat was van het voorjaar. Nu is het veel te warm ervoor denk ik. Dat fleece spul zal wel goed zweten denk ik.

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    thx voor je reactie! Ja dat denk ik dus ook.
    Naja dan maar zonder of iets van een handdoek erin.
    Ik vind trouwens dat hij niet goed vast zit dan, hadden jullie dat probleem niet?
    Zit alleen vast door middel van het tuigje wat erdoor zit klopt dat?

4. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

Feb 24, 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Ja, je kan ook een rolletje maken van een handdoek en dat naast haar zetten. Blijft ze in ieder geval mooi rechtop zitten.

5. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Quinny heeft een katoenen zitverkleiner die ook in de Easywalker past. Verkrijgbaar in 3 kleuren: rood, zwart en donker grijs.

6. liesbeth1979

liesbeth1979 Nieuw lid

Jul 19, 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet dat er ook een stoelverkleiner is JJ Cole Reversible Body Support zitverkleiner, maar ik weet even niet of hij in de easy walker past. Een vriend van mij werkt bij www.babysale.nl. Ik kan het hem even vragen of hij weet of die past of dat hij een andere oplossing heeft.

Ik vraag het even en kom dan terug.

Groetjes Liesbeth1979

7. liesbeth1979

liesbeth1979 Nieuw lid

Jul 19, 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ben ik weer: Dit was zijn antwoord:

De zitjes van EasyWalker zijn inderdaad vrij ruim, maar dit is extra gemakkelijk als de kindjes of het kindje wat ouder is. Zitverkleiners van EasyWalker zijn er niet, misschien dat je die van JJ Cole eens kan proberen, die zijn erg fijn en bovendien niet duur!
    Bij Babysale.nl heb je ze morgen al in huis.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes Liesbeth

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    @Liesbeth, heel erg bedankt voor je reactie! Dat is makkelijk zo'n man hahaha.
    Ben hem vandaag voor het eerst gaan gebruiken en het ging prima zo, mocht ik het dus nog willen weet ik wat ik aan moet schaffen;)
    Dank je wel!

Share This Page