Hoi, Ik ben gek op het merk Koeka en moet me echt bedwingen haha. Ik vroeg mij af, wat jullie hebben wat het merk Koeka? Hielden jullie het bij een dekentje of uiteindelijk toch meer? Ik heb een dekentje en aankleedkussenhoes besteld, maar wilde nog zoveel meer eigenlijk. Alleen wordt de prijs dan wel hoog haha. Ik vroeg mij dus af wat jullie zoal hebben van Koeka?
Ik heb een wafel-wikkeldoek en een kussentje in de vorm van een bloem (kun je op het aankleedkussen gebruiken)
Ik vind het ook heel mooi maar wel erg duur Ik vind sommige dingen van Jollein en baby's only daarom ook mooi en een goed alternatief. Ik wil wel een dekentje van Koeka bestellen..
Ik vind koeka prachtig maar heb het bij de voetenzak met teddy gehouden. Nu moet ik toegeven dat de voetenzak met dit weer eigenlijk al te warm is voor zoonlief. In het najaar koop ik er nog een mooi ledikantdeken bij.
Vind het ook super, morgen is er een Koeka sale waar ik heen kon. De zus van mijn schoonzusje werkt op het hoofdkantoor en had kaartjes voor me geregeld voor de sale. Maar ik kan niet
Ik vind koeka ook prachtig maar idd wel erg duur. Wij hebben gekozen voor bedtextiel van jollein. Als we na de geboorte van onze dochter nog of cadeaubonnen krijgen dan willen we daar nog koeka producten van kopen (ledikantdeken, boxkleed, waskussenhoes). Een koeka teddy slaapzak, voor in de maxi cosi, willen we sowieso nog wel kopen!
Koeka luiertas - Antwerp dark grey - Géén verzendkosten - Bekijk de gehele trendy collectie online op luiertas online Ze hebben nu ook gave luiertassen van Koeka... (ook wel weer duur :S)
Wij zijn echt fan van de speendoekjes! Die zijn echt super. Ook de teddydekentjes zijn heerlijk en badjasjes zijn ook super. Dat zijn zo'n beetje de producten die wij nu hebben, maar ik vind het allemaal zo prachtig! Helaas inderdaad ook erg prijzig, anders kochten we wel meer.
Ik twijfel ook nog wat ik in de maxi cosi wil. De wrapper, of toch de voetenzak... Of allebei... haha Wat zouden jullie doen?
Hier ook een Koeka fan! Ik heb een boxzak en boxkleed in antwerp taupe kleur, een dubbele lichtblauwe antwerp blauwe ledikant deken met bijpassende aankleedkussenhoes, en lichtblauwe en beige speendoekjes. Koeka is inderdaad duur, maar ik heb me niet in kunnen houden
♡ koeka! Haha heb zelf de voetenzak voor in de maxicosi, wikkeldeken, wiegdeken teddy en ledikantdeken. Aankleedkussenhoes, boxzak en 2 boxpakjes van koeka! Als ik het eerder had ondekt zou ik ook het boxkleed hebben gewild ! Vind het ook.echt superfijn spul dat mooi blijft!
het is heeeeel leuk! IK heb de spenendoekjes voor mijn zoon en nu ook voor beeb. Google eens op jolein cable ...leuk alternatief