Ik heb ook verslaafd haha - Waskussenhoes - Kruikenzak - Deken ledikant Teddy - Lakentje (Bruin met roze stiksel) - Badjasje - Speendoekje - Zo'n zachte ring - Boxkleed - Zo'n zak voor aan de box - En de maxi cosi zak wil alles haha .. dit is het nog niet denk ik
Ik heb de boxkleed, boxzak, stootkussen (heb ik om de box) en speendoekje. Hier in Luxemburg is koeka 1 van de goedkoopste merken. Heb maanden gezocht naar een mooi boxkleed. Ik kwam alleen maar lelijke tegen van rond 130 euro. Uiteindelijk bij koeka terecht gekomen. Tja dan valt 65 euro voor een boxkleed reuze mee.
Wij hadden de voetenzak (inmiddels nu de mc niet meer gebruikt wordt hebben we hem verkocht). We hebben 2 omslagdoeken en een dubbele wafel-ledikantdeken. Ik vindt het echt heerlijk materiaal!
Hier een wiegdeken een ledikant deken en een aankleedkussenhoes. Dan vind ik het wel weer duur genoeg geweest...
Haha ja is ook best prijzig ja...wiegdeken hebben wij niet....wij hebben geen wieg. Wij willen de kleine meteen in het ledikantje leggen..
Ik heb de voetenzak (met teddy) en de bijpassende hoes voor in de maxicosi. Het is idd heel mooie kwaliteit. Baby's only vind ik ook erg mooi, heb ik ook het eea van.
Ik ben ook koeka fan! Al is het duur ik heb er best wel wat van..... Ik heb alles neutraal gekocht, zodat ik het bij een eventuele 2e nog eens kan gebruiken. Overigens wisten we het geslacht tijdens de zwangerschap niet. Ik heb een ledikantdeken, wiegdeken (voor in de kinderwagen), 2 aankleedkussenhoezen, 2 keer een wikkeldoek, 2 kruikenzakken en 2 doekjes, een wieglaken en een ledikantlaken, boxkleed en boxzak. Ik heb de kleuren stone en white. Het blijft wel erg mooi moet ik zeggen!
Dat is een hele mooie verzameling zeg...Jaloers. Heb je alles wel in etappes gekocht haha, anders is het een behoorlijke uitgave in 1 keer. Wel super gaaf. Ik ga ook nog wel mee aanschaffen.