Verschil tussen Phil en teds Dash en Sport?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamali, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamali

mamali Actief lid

30 mei 2010
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn opzoek naar een Phil en teds. Nu hebben wij 2 soorten waar wij een keuze uit moeten maken.

Helaas kan ik nergens op i-net vinden wat het verschil tussen de dash en de sport is.

Weet een van jullie dit toevallig?
    Scheelt mij nl. weer bergen zoekwerk;)

O,ja heb je speciale adapters nodig om er een maxi cosi op te plaatsen. Of worden deze bij de wagen geleverd.

Ik hoor graag van jullie...

2. mamali

mamali Actief lid

30 mei 2010
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?

Wie weet of de buikbeugel standaard meegeleverd wordt bij een sports?

Nl. n sports gezien op mp maar daar zat geen buikbeugel bij en bij n andere soortgelijke wagen (s) wel...

3. mamakarlien

mamakarlien Actief lid

31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb pas de phil en teds classic aangeschaft. De buikbeugel zat hier standaard bij. Wel moest ik apart een adapter voor de maxi cosi kopen. Het is weliswaar een ander model maar misschien heb je er tochiets aan! Heb je trouwens de eigen website van phil en teds bekeken? Daar kon ik véél informatie vinden. Succes!

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik heb ook het nieuwe type explorer en moest de adapter, is een hele stellage, apart erbij kopen. Let goed op want bij de prenatal hebben ze er echt geen verstand van en geven ze je zo de verkeerde mee. Bij de babydump is eindhoven hadden ze hem gewoon op voorraad.

5. mamali

mamali Actief lid

30 mei 2010
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn een reactie te krijgen!

Ondertussen hebben wij de phil en teds sports aangeschaft via marktplaats. Echt een hele mooie wagen...
    De buikbeugel zat er idd standaard bij.

Wat kosten deze adapters voor de maxi cosi?

6. mamakarlien

mamakarlien Actief lid

31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens mij was die van ons 30 euro... Weet het niet zeker meer! Gekocht op kinderwagen.nl, daar was ie toen ook op voorraad dus ik had het een dag later al in huis! Fijn dat jullie een mooie wagen hebben! Veel plezier ermee!

Deel Deze Pagina