Ik zoek een betaalbare duo wagen voor m'n dochter van inmiddels 14 maanden, tegen de tijd dat de tweede komt 20 maanden. En goor m'n baby. Het moet niet een al te grote wagen zijn, moet wel in m'n auto passen . Heb je wat staan, stuur me dan aub een pb met foto's.
Wil je er een naast elkaar of achter elkaar? Ik zelf had een abc zoom mijn zoontje was 18 maanden toen.onze dochter werd geboren
Ik denk 1 achter elkaar, vind ik zelf wat praktischer. Had je zoontje er geen last van dat hij of de kleine achter zat en ze elkaar dus niet zagen? Lijkt mij dar de voorste de moeder slechter ziet?
Bij de abc kunnen naar elkaar kijken of allebei naar voren kijken ze kunnen met hun rug naar elkaar toe zitten of allebei naar jou kijken moeten ze wel iets groter zijn natuurlijk
Heb jij er geen last van gehad, dat zodra de kids ouders zijn, ze ruzie maken wie voorop zit, en ziet de ander die achter zit wel het eea zoals mama...
Mijn dochter was 16 maanden toen de 2e kwam. Ik heb de wagen een half jaar zeer intensief gebruikt maar mijn dochter is nu net 2 geworden en wil er eigenlijk echt niet meer in. Ze kan prima stukken lopen inmiddels... ik heb trouwens wel een duowagen naast elkaar. Voordeel hiervan vond ik dat deze heel lekker rijdt, en heel stabiel is op 'ruige' ondergronden, ook stoepjes op en af etc. Zag er ook wel heel gezellig uit trouwens . Nadeel is weer dat hij natuurlijk wel in je auto moet passen...