Ik weet nog steeds niet welke ik ga halen? De een is 899 en ander 1199 euro en het heeft leren handvat. Maar verder een zwarte frame en bekleding. Wie heeft de joolz day Black en black frame of Joolz Tokyo? Zou graag je mening willen weten over de bovengenoemde kinderwagens.
Ik wist niet dat er weer n nieuwere variant op de markt was Heb gelijk even gekeken, maar als k weer zo mogen kiezen kies ik toch nog steeds voor de joolz day black met black frame Die hebben we al in t begin van m'n zwangerschap aangeschaft en mogen m bijna gaan gebruiken hihi Ik vind helemaal zwart mooier, vind die Tokyo zelf persoonlijk niet zo Vind dat hout of die tint wel mooi als j die jungle versie zou kiezen Maar voor zwart gekozen omdat t stijvol, chique en tijdsloos is.. T past bij al m'n outfitjes vind k een fijne bijkomstigheid maar niet t allerbelangrijkste uiteraard T is een top wagen, de combi stad/natuur en zo makkelijk opklapbaar en zo compact klein..
Bedankt voor je reactie. Ik ben zelf ook echt helemaal weg van de joolz black. Maar ben bang dat ik later spijt krijg. Maar fijn om te horen van jou dat het een fijne wagen is.
Wij gaan voor de Joolz Day, in antraciet, met zilveren frame. Helemaal zwart vond ik zo...zwart Volgens mij maakt het verder qua wagen niet veel uit, en ik vind het prijsverschil toch wel behoorlijk.
Er zit wel een verzorgingstas en voetenzak bij dus als je toch al van plan was deze aan te schaffen is het prijsverschil 100,-. Welke je moet kiezen, daar kan ik je niet bij helpen, smaken verschillen. Wij hebben de earth edition en bevalt echt super!
We hebben joolz monkey maroon Net anders dan de rest! Als je hard zoekt op internet koop je het voor 800 euro edition. Dat is dan voor 600 euro te koop We hebben volledige joolz + voetenzak monkey maroon voor 950 euro gekocht (babysupershop.eu)
Hallo Piccolina, wij staan ook op het punt om een Joolz monkey maroon te kopen (wat een gave wagen is dat zeg! Zie me al helemaal lopen haha). Nu las ik op internet op recensies helaas ook wat mensen die minder goede ervaring hebben ivm het onderstel wat sneller kapot zou gaan. Weet jij hier iets van ?! Ps. we hebben ook een mooi koopje nu bij van Asten (in Tilburg) voor 900 euro, reiswieg+zit+voetenzak+tas+cupholder