Op dit moment twijfelen we tussen de Maxi Cosi Mura 4 en de Mutsy EVO. De EVO vind ik persoonlijk veel mooier en voor die prijs erg compleet. Maar de Mura heeft een grotere reiswieg en heeft luchtbanden... Wie van jullie zou mij bij mijn keuze willen helpen??
Wij hebben de Mura 4 omdat we veel wandelen en ook in de bossen met de honden. Maar word pas vanaf januari getest
Hier de mura 4. Zijn er net mee terug uit Schotland dus hij heeft de terreinwagentest weer doorstaan . De vraag is wat je van je wagen verwacht, wij zijn erg veel buiten en aan het wandelen en hebben om die reden voor de mura gekozen. Onze dochter heeft 7 maanden in de reiswieg gelegen en had er nog wel wat weken in gekund.
Wij twijfelden ook tussen de Mutsy en de Mura. Wij hebben gekozen voor de Mura door de grote van de bak. Wij zijn zelf vrij lang en Nine is ook al lang voor haar 4 maanden! Ik vind het een hele fijne en mooie wagen! (maar de Mutsy vind ik ook mooi, haha, ik snap je dilemma)
Wij hebben ook voor de mura 4 gekozen, we wandelen veel in het bos met onze hond en deze kinderwagen lijkt daar erg geschikt voor. De kinderwagen word hopelijk op zeer korte termijn uitgeprobeerd dus ik ben benieuwd of het net zo fijn is als we denken.
Wij twijfelden ook tussen de mura 4 en de mutsy. Wij heben ook voor de mura gekozen. De reiswieg is groter, wij vonden hem fijner rijden en hij is veel kleiner op te vouwen. De mutsy had ik nooit zo makkelijk in mijn fiat seiciento mee kunnen nemen als de mura Tot nu toe nog geen seconde spijt gehad van onze keuze!
Wij hebben ook de Mura 4 staan voor onze baby. Uitgekozen vanwege de grote kinderwagenbak en de goede wielen. Ik vind hem wel erg groot en lomp, hiervoor hadden we een Quinny Buzz en die is echt een stuk smaller. Maar dat was zo'n slappe dweil, die was na 1,5 kind echt helemaal op. Deze voelt wel heel stevig en stabiel.
Wij hebben de mura 4. Ik ben heel tevreden! Fijne grote bak, de eerste keer 7 maand gebruikt. En het stoeltje: ik vind het mooi en zoontje vind het stuurtje erg leuk! En redelijk klein op te vouwen. Luchtbanden zijn fijn en 4 wielen ook. Kortom: top!
Wij hebben de Mutsy Evo, en zijn zeer tevreden! De Evo kun je trouwens ook met luchtbanden krijgen hoor!
Hier ook een Mura 4 en ben er erg tevreden mee! Bij onze oudste hadden we een musty ( een ouder model, weet zo even niet precies welke), die bak was zo klein dat hij er met ruim drie maand al uit was. De jongste ligt nu nog steeds in de bak. Vind hem ook erg fijn lopen en makkelijk in/ uit te klappen.
Hier twijfelden we ook tussen musty en mura. Gekozen voor de mura ook vanwege de bakgrootte en wij wandelen ook veel met de hond in de bossen e.d. in februari kunnen we m oas ecjt gaan proberen
Wij hebben de Evo! Zijn supertevreden, hele fijne wagen en ik vind um er stoer uitzien. Wij hebben ook gekeken naar de Mura, maar vond deze nogal lomp er uitzien.