Koeka (of andere) autostoelhoes met verkleiner in maxi cosi?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lovely24, 22 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hi meiden,

Ik heb een vraagje...

Ik vroeg me af of de autostoelhoes van Koeka, of van een ander merk voor in de maxi cosi cabriofix ook gebruikt kan worden als de verkleiner er nog in zit?
    Of is dat heel onhandig?

Bij Babypark konden ze me niet echt antwoord geven, zou eventueel de verkleiner over de hoes kunnen doen in plaats van er onder maar dat vind ik niet mooi.

Dus weet iemand hoe dat in de praktijk is, of dat het kan of niet?

2. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik heb n simpele hoes. Inderdaad eerst de hoes en dan de verkleiner

3. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    ja eerst de hoes en dan de verkleiner eroverheen. Maar je zult zien dat je dat maar heel eventjes gebruikt. Het wordt namelijk erg warm en broeierig in zo een zak en als je dan ook nog die rand van de verkleiner over het hoofdje hebt is echt snel te warm dus enkele weekjes en dan gooi je hem er wellicht al uit. Want de zak neemt ook al dat het stoeltje smaller wordt en dus zit het kindje al wat krapper en steviger in het stoeltje.

4. dromer28

dromer28 Actief lid

7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    Wij hebben de koeka gebruikt met de verkleiner eronder. Het mutsje van de koeka lag in de verkleiner. Het gaat wel. Ook kan je ervoor kiezen om de verkleiner er snel uit te halen. Wij zijn in ieder geval heel blij met de koeka. Hebben nu ook de buggyzak gekocht voor straks in de buggyzit in de winter

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hier hadden we gewoon een hoes van kruidvat in de cabriofix over de verkleiner heen. Nooit over nagedacht, zou niet weten waarom dat niet kan?

Deel Deze Pagina