Ik heb me via koeka.com ingeschreven voor de nieuwsbrief, hopelijk ontvang je via daar een uitnodiging voor de sample sale. Heb geen idee of dit zo is. Iemand die dat wel weet?
Ik zou heel graag naar de sample sale willen!! Is het mogelijk om de link naar de uitnodiging aan me door te sturen? Misschien via PM? VEEL DANK!!
Ik had eind van de zomer bij Koeka in Bussum gevraagd in welke maand de sample-sale is. Toen zeiden ze in november altijd. Toen ik in oktober weer contact met ze opnam zeiden ze dat er ws. dit jaar geen sample sale meer zou komen Ik neem aan dat als ze er toch een gepland hebben in de maand december, ze heel snel met een uitnodiging moeten komen.... Ben zelf bang dat het niet doorgaat dit keer. Jammer!!!
Ik lees even mee. Sinds enkele dagen heb ik de dekentjes ontdekt, maar ze zijn zeker duur. Mag ik ook een email?
Ik heb ze op mijn verlanglijstje gezet. Hopelijk zijn mijn vrienden/familie zo lief voor me om me met mijn verjaardag of kraamcadeau te geven. Ik maak altijd op internet verlanglijstjes, je kunt codes naar familie en vrienden sturen, die kunnen dan precies zien wat je wilt en ook iets wegstrepen als ze het gaan geven... in mijn geval heel veel Koeka spullen... zo lekker zacht!
Ken inmiddels iemand die er werkt en er is idd dit jaar geen Sample Sale meer vanwege te weinig sample aanbod! Jammer jammer....