koeka...ooit in aanbieding?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ahaa, 31 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anique2008

Anique2008 Bekend lid

27 mei 2013
    514
    0
    0
    Dordrecht
    Ik heb me via koeka.com ingeschreven voor de nieuwsbrief, hopelijk ontvang je via daar een uitnodiging voor de sample sale.
    Heb geen idee of dit zo is.
    Iemand die dat wel weet?

2. TessaSophia

TessaSophia Nieuw lid

7 nov 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou heel graag naar de sample sale willen!! Is het mogelijk om de link naar de uitnodiging aan me door te sturen? Misschien via PM? VEEL DANK!!

3. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Jammer dat niemand hier weet hoe je een evt uitnodiging zou kunnen krijgen... altijd fijn lijkt me

4. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Bij villa vrolijk nu de boxkleden 50 euro ipv 62.50 en geen verzendkosten.

5. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Sorry!

Stuur mij maar een pb met je email adres, stuur ik een link door!

6. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Graag je email in het bericht zetten en dan in de mail debuteerde link gebruiken!

7. ilss

ilss Actief lid

2 mei 2010
    303
    162
    43
    Op dit moment ben ik in opleiding
    Zuid-Holland
    Zou ik ook een e-mail mogen krijgen? ik stuur even via een pm mijn email :).

Bedankt!

8. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik had eind van de zomer bij Koeka in Bussum gevraagd in welke maand de sample-sale is. Toen zeiden ze in november altijd.
    Toen ik in oktober weer contact met ze opnam zeiden ze dat er ws. dit jaar geen sample sale meer zou komen:(
    Ik neem aan dat als ze er toch een gepland hebben in de maand december, ze heel snel met een uitnodiging moeten komen....
    Ben zelf bang dat het niet doorgaat dit keer.
    Jammer!!!

9. logo

logo Niet meer actief

Ik lees even mee. Sinds enkele dagen heb ik de dekentjes ontdekt, maar ze zijn zeker duur.
    Mag ik ook een email?

10. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik heb ze op mijn verlanglijstje gezet. Hopelijk zijn mijn vrienden/familie zo lief voor me om me met mijn verjaardag of kraamcadeau te geven.
    Ik maak altijd op internet verlanglijstjes, je kunt codes naar familie en vrienden sturen, die kunnen dan precies zien wat je wilt en ook iets wegstrepen als ze het gaan geven... in mijn geval heel veel Koeka spullen... zo lekker zacht!

11. Mirabella

Mirabella Lid

15 aug 2011
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ken inmiddels iemand die er werkt en er is idd dit jaar geen Sample Sale meer vanwege te weinig sample aanbod! Jammer jammer....

Deel Deze Pagina