Trekpleister folder 26 februari t/m 3 maart 2013 - Powered By Publitas.com bij inlevering van je oude potje dagcreme
Toch een beetje een bijzondere actie. Ik ga niet zitten wachten tot de laatste druppel, voordat ik een nieuw potje koop. Is de bodem in zicht, dan haal ik er alvast 1. Met deze actie kun je dan niet anders dan een halfvol potje inleveren voor een nieuwe, of zie ik dat verkeerd? Beetje jammer. Stimuleert de wegwerp-maatschappij weer...
Tjongejonge, je kan ook op elke actie wel wat te zeuren vinden. Je hóeft niet mee te doen hoor! Leuk toch zo'n actie, gratis dagcreme twv een dikke 16euro
Het lijkt me dat deze actie voornamelijk bedoeld is om andere merken in te leveren die je niet bevallen, zodat je deze kunt proberen. Iets wat je anders dus toch weggooit. Dat is natuurlijk de insteek, maar er zullen ook vast mensen zijn die een half potje van hetgeen ze gebruiken inleveren. Het enige doel hiervan is om zoveel mogelijk mensen bekend te maken met het product zodat ze het blijven gebruiken en ze dus meer verkoop genereren. Lijkt een leuke omruilactie (is het ook) maar er zit nog zoveel meer achter.