Koeka slaapzak als voetenzak in mc

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Linn84, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Wie heeft de Koeka slaapzak en gebruikt die als voetenzak in de maxi cosi? Ik mag van mijn werk nog een kraamcadeau uitzoeken en wil graag een voetenzak zodat m'n meisje het in de winter niet koud krijgt. Kwam deze tegen en vind hem erg mooi. Maar is ie ook handig?
    En kan ik dan het best kiezen voor teddy of toch voor flanel?

Koeka Baby-slaapzak Wafel/Flanel Antwerp Dark Grey | Babypark

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik weet niet of er gordelgaten in de slaapzak zitten. Anders kun je hem niet gebruiken in de mc. Ik zou dan wel voor de teddy gaan, ik stond vanmorgen bij de voetbal en het was toch wel heel erg koud.

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik heb de voetenzak van Koeka met teddy in het donkergrijs, zoals jij hem liet zien op het plaatje. Ideaal ding, ben er heel blij mee! Heerlijk zacht en warm. Er zitten gordelgaten in, dus past goed in de maxi cosi. M'n meisje is nu al 64 cm, en past er nog makkelijk in. Ik zou m'n dus nemen, maar dan wel met teddy.

4. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Wij hebben hem ook, zoals op het plaatje. flanel en wafels aan de buitenzijde.
    Maar dit is geen teddy hoor!!!!
    Mijn eerste kindje had het snel warm en vind deze zeker warm genoeg.
    Er zitten idd gaten in en ik gebruik hem ook vaak voor in de wagenbak zelf.. Hij is makkelijk eruit/erin te halen/doen.

5. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    ik ken deze niet maar mocht je nog even verder willen kijken: van wallaboo Wallaboo hebben ze ook hele leuke en mooie maxi cosi zakken. Lekker warm, bont binnenin en suède aan de buitenkant.

6. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Wij hebben de flanel/wafel en vinden hem ideaal. Je kunt hem idd in de mc gebruiken, er zitten gordelgaten in.
    Ik zou zelf niet de teddy kiezen, lijkt me wel erg warm worden en voor het najaar en voorjaar minder geschikt. Dan liever wanneer het echt ijskoud is iets warmere kleding aan.

Deel Deze Pagina