Hoi allemaal, Bij mijn dochter vond ik het een flink gedoe om ook de Bugaboo netals het wiegje en ledikant op te maken. Daarom wil ik graag voor mijn zoontje een Koeka voetenzak gebruiken. Nu dacht ik, als ik dan de buggy variant koop, kan ik hem later gebruiken als voetenzak in het buggymodel van de Bugaboo. Nu is de buggy voetenzak volgens mij wel iets te lang... Zou die een probleem zijn? Heeft iemand dit op dezelfde manier gedaan? Nu heb ik nog een vraag. Welke kleur vinden jullie het mooist passen bij mijn Kobalt blauwe wagen? Volgens mij zijn dit overigens niet alle kleuren! Dank voor jullie hulp! Mocht de buggyvariant echt te groot zijn, overweeg ik maxi cosi zak.. Of een dekentje zonder lakentje
Ik heb ook de bugaboo buffalo.. ik heb wel de orginele bugaboo voetzak. als die van koeka even groot is de bugaboo voetenzak dan past hij denk echt net. Ik heb t zelf nooit geprobeerd maar hij is even groot als de stoelframe.. dus dan zou het moeten passen. Wel heeeeeeeerlijk warm denk ik!
Ik vind babyblauw of zand er mooi bij staan. Maar wat een prachtige kleur kinderwagen! Ik wou dat ik ook zoveel te besteden had haha
Zou voor babyblauw gaan. Ik heb altijd de maxi cosi hoes van koeka in de Wagenbak gehad, dus kan je niet verder helpen helaas.
Ik denk dat die zak veel te groot is. Ik heb beide zakken van Koeka, en die voor de maxi cosi past goed. Ben bang dat je anders zo'n prop onderin krijgt!