zoon is nu 6 maanden, heb er nog geen 1x 1 nodig gehad En bij mijn dochter misschien 5x gebruikt destijds. Mijn advies is dus: koop er geen!
Ik heb er een van prenatal van marktplaats met auto oplader. Dat is maar goed ook want ik heb hem bijna niet gebruikt. Ik zou er persoonlijk niet teveel geld aan spenderen.
Geen... haha dat is nou echt een ding die ik heb gekocht en het helemaal niks vind. Staat hier bijna nieuw te wezen in kast. Denk ook niet dat hij eruit komt als nieuwe beeb er is. Magnetron ging echt stuk beter.... dochter kwam niet op vaste tijden en dan duurt het gewoon te lang voor een hongerige baby hihi
Mocht je flesvoeding gaan geven, ik kan je absoluut een waterkoker met temperatuurinstelling aanbevelen.
Ik had die van Beaba. Het is niet aan te raden om borstvoeding op te warmen in de micro. Ik heb hem vaak gebruikt en zal hem snel weer gebruiken.
Ik heb bv gegeven en had zo'n super ouderwetse au bain marie. Enorm veel gebruikt, later ook voor potjes. Eerst dacht ik dat een warmer voor difrax flessen handiger zou zijn, maar ik gebruikte de flessenwarmer voornamelijk voor bv die uit de vriezer of koelkast kwam. Die zat dan in bewaarflesjes die weer op de kolf pasten (volg je het nog ) en die passen er perfect in. Ik heb mijn flessenwarmer super veel gebruikt en nam deze ook veel mee op pad, een beetje een klein apparaatje is dus aan te bevelen.
Wij hebben hem (Prenatal eigen merk) alleen gebruikt tijdens de vakantie als we in een hotel zaten. En er stond een waterkoker, dus het was zelfs alleen om de potjes op te warmen in de hotelkamer. Verder altijd een pannetje (au-bain-marie) of magnetron (of voor flesvoeding gekookt water) gebruikt. Bedenk dus heel goed of je hem wel nodig hebt. Je kunt hem ook aanschaffen als de kleine is geboren en hij toch wel handig voor je is.
Ik had er een gekregen en echt nooit gebruikt. Je hebt echt overal een magnetron. Verder nam ik altijd heet water mee in de fles. Tegen de tijd dat ze honger hadden was dat water afgekoeld en konden ze het drinken. Of anders een klein thermosflesje. Blijft het ook heel heet in. Lijkt mij ook een heel gesleep met zo'n ding in de luiertas als je onderweg bent.
Voor onderweg inderdaad een thermosfles met heet water en een flesje koud water. 1/3 heet water en 2/3 koud water en je hebt precies de juiste temperatuur voor flesvoeding. Naar de supermarkt etc is heet water niet eens nodig. Tegenwoordig hebben vele supermarkten een koffiehoek waar je heet water uit de automaat kunt halen. Gekolfde borstvoeding heb ik altijd au-bain-marie verwarmd. Onderweg dronk mijn dochter het op kamertemperatuur. Had ze gelukkig geen problemen mee.
Waar woon je? Je mag die van mij wel hebben. Avent, 3x gebruikt. Ik maak eten warm in de magnetron en flesjes doe ik 2/3 koud en 1/3 koud water werkt perfect.
Hilversum woon ik haha veel mensen zeggen dat je het amper nodig hebt. Magnetron hebben wij geen ruimte voor in onze mini keuken
Hier nooit een gehad en niet gemist. Borstvoeding maakten we au bain marie warm, flesvoeding met deel gekookt water, deel koud water. Ik had hem misschien alleen in een hotel kunnen gebruken, maar even naar de keuken lopen voor heet water had hetzelfde effect .
Ik heb de difrax en gebruik m elke dag. Vind het een ideaal ding. Nooit gedoe met flessen die te warm of te koud zijn. Lekker compact en je vindt altijd wel ergens een stopcontact. Enige nadeel vind ik dat onze zoon drinkt uit een dr. Brownfles en niet uit een difraxfles 😁.
ik heb de avent. gebruik hem altijd. als dl wakker wordt zet ik de fles erin en na de schone luier is ie meestal goed. ik heb voor de avent gekozen omdat die meer universeel is dan de difrax. die van avent werkt ook hetzelfde als au bain marie opwarmen..
Wij hebben de Avent - op de eerste vakantie met baby gebruikt - maar het duurde onze baby VEEEEEEEEEL te lang om de fles op te warmen. Vreselijk. Ik zou dat ding thuis nooit gebruiken, het duurt gewoon echt heel erg lang. En ik vond het ook een geknoei met het water erin. En hij is groot, dus neemt best veel plaats in in je koffer. Na die ene vakantie hebben we hem nooit meer gebruikt. Er is overal wel een magnetron beschikbaar. Of waterkoker, dan doe je een deel gekookt en een deel koud water in de fles. Ik kan me geen situatie voorstellen dat je echt perse zo'n flesopwarmer nodig hebt.
Wij hebben er een van beaba. Niet super tevreden over maar vind het handiger dan au Bain Marie. Gebruik hem om mijn afgekolfde melk op te warmen. Als je van plan bent kV te geven zou ik het water gewoon in de magnetron opwarmen
ik had er gewoon 1 van 12 euro van de hema. Werkt als de brandweer. Hier drinkt ze bv en krijgt ook gekolfde melk. Die wordt daarin verwarmd en nu gaan ook de ontdooide groentehapjes uit de vriezer (maak ze zelf) hierin om op te warmen. Heb dan geen magnetron.
Stuur me even een pb als je mijn flessenwarmer wilt hebben. Mijn schoonouders wonen in hilversum dus er valt vast iets te regelen.