Hahaha Mijn dochter is van januari. Zij ging al vrij snel na dr geboorte mee naar ons paard ( dus altijd buiten meerdere uren). Ik had haar dan in de kinderwagen in een bijpassende slaapzak achtig ding ( van joolz) en een teddy pak. Als het te warm werd ritste ik de slaapzak een stuk open. Is altijd prima gegaan. Ze lag ook te slapen zo. Je kan altijd iets meer aandoen van boven en de zak openritsen als je voelt dat ze te warm wordt.
Dan maar buiten laten slapen. Wordt op steeds meer kdv'en gedaan. En in de Scandinavische landen heel normaal.
Vind het zo sneu als ze de halve dag naast Mn voordeur staat haha Ze staat al in de hal dat vind ik al erg genoeg haha
O ik dacht eigenlijk ook dat ze dat bedoelde? Daar was m'n antwoord wel op gebaseerd namelijk Dl heeft heeeeel vaak buiten geslapen, heerlijk!
Hahaha Tja, het is het een of het ander. Ik denk trouwens dat ze haar handjes we wel onder houdt als het wat kouder wordt, vaak hebben kindjes dat gauw genoeg door. En anders toch maar steeds het dekentje eroverheen trekken. En voor hetzelfde geld slaapt ze over paar maand helemaal niet zoveel meer en heb je het probleem helemaal niet. Of je knoopt haar in de draagdoek, kn ze ook lekker slapen en als je naar buiten gaat doe jij een draagjas aan.
Nee haha Ze slaapt in de kinderwagen in de hal, zodat als ik de andere naar achool moet brengen ik gewoon weg kan gaan en niet eerst een baby uit bed hoef te plukken en weer wakker word omdat ik een vest aan moet doen e.d. Daarom hoopte ik dat dit handig was, rits open als ze binnen staat en als ik naar buiten ga, hup ding dicht en gaan
Haha ach ook goed voor ze frisse lucht. Heb je een tuin? Onze dochter sliep altijd in de kinderwagenbak op de tuinbank. Tenzij het regende Draagdoek of draagzak zweer ik ook bij . Kan niet wachten tot ik beeb en dl samen kan dragen! Edit: zie nu je laatste bericht pas . Ik denk dat het prima kan met open en dicht ritsen. Ook al ligt ze er wat boven. Maar ik ben altijd vrij makkelijk geweest met haar. Als ze het koud heeft hoor je dr wel
Hier ook heel blij met de Koeka voetenzak! Echt een top aankoop. Onze baby is van april, en ik heb de mintgroene teddy uitvoering. In de zomer natuurlijk niet gebruikt, maar inmiddels zit hij weer in de mc. Wist je trouwens dat de voetenzak met flanel voering er dunner uitziet, maar wel een hogere tog-waarde heeft?
Dan het dekje van de wagen ook nog dicht als je buiten bent? Dan is de wagen echt heel warm en geïsoleerd.
Ja die zit er eigenlijk altijd op... Maar als de wind in de bak waait en ze ligt met -5 maar half in de voetenzak vind ik dat voor haar bovenlijf echt koud
Ik dacht altijd dat als je het dekje erop hebt en de kap omhoog, de bak goed beschut is tegen de wind. Heb ook begrepen dat je het dekje eigenlijk alleen dicht moet doen als het echt erg koud is, omdat het dus snel warm wordt in de bak. Maar mbt de zak: Mijn zoontje is 6 maanden oud en die heb ik vandaag in zijn voetenzak vanuit de mc nog slapend overgetild naar de kinderwagenbak en als ik dan die bovenste rand dan omhoog klap, ligt hij gewoon tot zijn kin in de zak. Maar goed, komt tijd, komt raad, moet je maar denken!
Klopt, had het ook gezien op de website van Koeka. Ik ben toch voor de teddy gegaan. Wanneer het echt koud is stop ik er gewoon nog een fleece dekentje bij in, dat deed ik met de Lodger Bunker ook zo .
Hier een dochter van januari en ook de Koeka Teddy, waren we heel blij mee. Had voor haar in het begin nog wel een dun jasje en een mutsje op omdat ze een koukleum was, en het ook wel koud was.