Hey meiden, Ik ben op zoek naar geboortekaartjes die je gezin voorstellen zeg maar. Dus in mijn geval: een mannelijk poppetje met zwart haar en een baardje, een vrouwelijk poppetje met lang bruin haar en dan tussen ons in een klein meisje met bruine haren en een brilletje. En dan nog daarnaast een baby in een wiegje oid, of 1 van de poppetjes die nog een baby vasthoudt. Heeft iemand ideeen waar je zoiets kunt laten doen? Of moet je dat dan zelf ontwerpen..? Ik heb weleens zo gezien, maar weet niet meer waar.. Hopelijk heeft iemand een idee! PS: het hoeven ook niet per se poppetjes te zijn, uiltjes of andere beestjes zijn ook een leuk idee.. Zolang er maar duidelijk wordt dat het een gezinnetje is zeg maar dat ons voorstelt. Hopelijk ben ik een beetje duidelijk!
**ellabellaboem schilderijen, geboortekaarten en illustraties** Misschien dit iets? Je kunt het nog naar wens aanpassen.. Mijn zus heeft bij de 2e en 3e het geboortekaartje door haar laten ontwerpen..echt super leuk en goede service!
Bij geboortekaartjesdrukkerij.nl kun je ze ook samenstellen. Poppetjes weet ik niet, maar uiltjes wel in de kleuren en maten die je wilt. Ik was heel blij met ons kaartje!
Gribbeltje !! Als je dan de foto,s stuurt waar de poppetjes op moeten lijken tekent zij ze na , echt super ! Liefs