Geboortekaartje gezin

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Babystew, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hey meiden,
    Ik ben op zoek naar geboortekaartjes die je gezin voorstellen zeg maar. Dus in mijn geval: een mannelijk poppetje met zwart haar en een baardje, een vrouwelijk poppetje met lang bruin haar en dan tussen ons in een klein meisje met bruine haren en een brilletje. En dan nog daarnaast een baby in een wiegje oid, of 1 van de poppetjes die nog een baby vasthoudt. Heeft iemand ideeen waar je zoiets kunt laten doen? Of moet je dat dan zelf ontwerpen..? Ik heb weleens zo gezien, maar weet niet meer waar.. Hopelijk heeft iemand een idee!

PS: het hoeven ook niet per se poppetjes te zijn, uiltjes of andere beestjes zijn ook een leuk idee.. Zolang er maar duidelijk wordt dat het een gezinnetje is zeg maar dat ons voorstelt. Hopelijk ben ik een beetje duidelijk!

2. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
  3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Bij geboortekaartjesdrukkerij.nl kun je ze ook samenstellen. Poppetjes weet ik niet, maar uiltjes wel in de kleuren en maten die je wilt. Ik was heel blij met ons kaartje!

4. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Gribbeltje !!
    Als je dan de foto,s stuurt waar de poppetjes op moeten lijken tekent zij ze na , echt super !
    Liefs

5. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Lilalein maakt ook leuke kaartjes op maat!

Deel Deze Pagina