Koeka voetenzak

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Snoesj, 18 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoesj

Snoesj Lid

3 feb 2012
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dag allemaal,

Wij zijn begin december uitgerekend en ik ben aan het kijken voor een warme voetenzak die ik zowel vanaf het begin in de maxi cosi kan gebruiken als in de wandelwagen.

Ik zag dat Koeka een voetenzak heeft voor de maxi-cosi maar ook een iets grotere zak die je eventueel ook in de buggy zou kunnen gebruiken.
    Ik vind het toch wel een hoop geld om de voetenzak aan te schaffen en deze maar voor kort te kunnen gebruiken omdat het kindje er straks misschien niet meer in past.

Zijn er mensen die ervaring hebben met de koeka voetenzak voor de maxi cosi of de iets grotere versie die ook in de buggy kan? Welke zouden jullie dan aanbevelen?

Ik vind de gebreide voetenzak van Baby's Only ook erg leuk maar het lijkt mij dat het kindje daar al snel uit groeit. En ze kosten toch rond de 80 euro!

Ik hoor graag jullie mening.

Alvast bedankt!

2. Samvs86

Samvs86 Actief lid

19 sep 2011
    430
    0
    0
    Ik heb die van koeka. Ik ben van plan hem in de kinderwagen en in de maxi cosi te gebruiken, dus ik ga hem vaak gebruiken, dus had het geld er wel voor over en volgens mij kunnen ze er best een tijdje in. Ik ga er in ieder geval vanuit dat ik de winterperiode makkelijk mee door min.

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Die grotere hangt dan echt uit je mc. Bij die kleine staat ook dat hij geschikt is voor de mc. Of die grote ook kan (qua gaten voor riempjes) weet ik niet maar praktisch lijkt het me niet.
    Wij willen dan ook graag de kleine koeka voetenzak.
    Dochter van een vriendin gebruikt hem nu in de wandelwageninzet voor haar 6 maanden oude dochter en dat gaat nog prima.
    Wij hebben voor de winter volgend jaar de voetenzak die bij de wagen hoort. Die van Jollein zijn wel goed betaalbaar trouwens.
    Misschien even navragen bij koeka zelf?

4. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Ik heb ze allebei. De kleine is echt alleen geschikt tot een maand of zes / zeven (ligt aan hoe groot je kindje is). De grote is voor de buggy of wandelwageninzet. Die is echt weer te groot voor in de maxi cosi.

Deel Deze Pagina