Hoi dames, Na lang en breed zoeken, zijn wij eruit dat we een Bondolino draagzak gaan kopen. Nu twijfel ik alleen nog tussen de Classic (olijfgroene) of de Poplin (grijs met ster) variant. Aangezien mijn vriend nogal warmbloedig () is, vind ik soepele en dunnere stof wel prettig, maar geld dat ook echt voor de Poplin? Van de zomervariant heb ik al begrepen dat het verschil met de Classic niet zo groot is... Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met de Poplin of de Bondolino Classic. Hoe voelt het materiaal, hoe ziet het eruit en draagt het prettig/soepel? Alvast bedankt! Groetjes, Noorus
Als je warmbloedig bent én liever een soepele draagzak hebt, dan is de Poplin een betere keuze. De groene standaard Bondolino is fijn, maar ook best stevig qua stof. Ik had achteraf liever een Poplin gehad.
Als je een kindje hebt wat een beetje warmbloedig is dan denk ik dat de bondolino ook niet echt geschikt is. Ons zoontje heeft het snel erg warm en die had het echt warm in de bondolino. Ook door mijn lichaamswarmte kreeg hij het erg warm. Ik zou dan eerder voor een echte doek gaan. Die zijn toch echt een stuk dunner. De bondolino vind ik best warm zitten.
@ Sofietje, bedankt voor je reactie! Een echte doek heb ik zelf wel geprobeerd en vond dat wel fijn, maar ik weet dat mijn vriend dat niet prettig gaat vinden, dus vandaar dat wij toch voor een draagzak (zonder gespen) willen gaan.
Ben ook benieuwd naar ervaringen met een bondolino. Wil er straks ook 1 aan gaan schaffen. Lees dus even mee.
Postbezorger stond hier net ineens weer voor de deur haha! Ik vind de poplin een heerlijk zacht stofje en vind hem er erg mooi en stoer uitzien! Kan niet wachten tot de kleine erin kan
Ik heb de Hoppediz Bondolino Marine-Creme, light quality. Deze is nog best dik vind ik, zeker voor straks in de zomer.
Hoi! Ik wilde net zelf een topic aanmaken voor de Bondolino, nu voeg ik mijn vraag toe aan deze als dat mag.. Ik twijfel dus ook of een Bondolino niet te warm is? Adviseren jullie een Bikay draagdoek? Die heb ik nl al..maar dat knopen vind ik zo'n gedoe, daarom overweeg ik de Bondolino. Wat vinden jullie? Groetjes, Vlinder1981