Hoi dames, ik zoek leuke websites waar je baby/kinder spullen kan kopen. Bijv kleren, speelgoed, babykamer. Websites die ik ken zijn de standaard sites. Hema, baby dump, baby park, etc.
Ikbenmama.nl: Het eerlijke en eigenzinnige webwarenhuis voor de (bijna)mama voor nu en haar uk! heeft veel leuke en handige produkten. Bovendien wordt alles door een eigen team getest. Aanrader! Als geld geen issue is: VL van Kinderkamers Ik word altijd heel hebberig van de prachtige meubelen en het geweldige beddengoed e.d. dat ze hier verkopen. Tweede hands merkkleding: Tweedehands kinderkleding door VintyKids.com - VintyKids Tweedehands Kinderkleding Ook fijn! En zo zijn er vast nog veeeel meer. Enjoy!
Websites die ik leuk vind: Kleinezebra.nl (superleuke belgische webwinkel met enorm assortiment) Ikenik.nl (groot assortiment) amazon.de (scheelt vaak met grote dingen een heleboel met webshops hier) Mamaloesbabysjop.nl Pinkorblue.nl Ikbenmama.nl hierboven al genoemd. 3vosjes.nl (speelgoed) Kleertjes.com (baby en positiekleding, hebben bijna alles) Prettymum.nl (essentials voor na de bevalling) Bol.com (tegenwoordig ook veel babyspul) Ik houd me aanbevolen voor andere suggesties
Sowieso de website van Next (ben helemaal losgegaan), webshop van Zara en H&M, Baby-Dump, Prenatal, Bijenkorf Heb ook wat leuke dingen op de kop getikt van Kapaza, Tweedehands.be en Marktplaats, Amazon Etsy Koeka
Etsy vind ik ook erg gaaf. Ik heb er alleen nooit wat besteld. Soms komt het van de andere kant vd wereld. Ik weet niet of het dan goed gaat? Iemand ervaring met kopen via etsy?
Ik heb er wel vertrouwen in. Je kunt nagaan via Etsy of het een betrouwbare verkoper is, de nodige recensies over de verkoper nagaan, uittesten hoe je jezelf er bij voelt door met de verkoper te mailen + betaalgarantie via PayPal. Ik heb er al heel wat positiefs over gehoord.
Villa Vrolijk Kidslifestyle De allerleukste kinderwebwinkel in Nederland: Koterenco.nl Kidzsupplies | Webwinkel voor baby- en kinderkamer decoratie
Oooo en ook leuk Shak-Shuka | Eco fashion, toys, decor. Shipping Worldwide - Shak-Shuka En ook mooie spullen naco shop - lifestyle accessoires gemaakt met aandacht en vakmanschap
Heb al wat rond lopen neuzen op verschillende sites, leuk! Mijn bijdrage: Z8 Babykleding & Kinderkleding Home | Koeka webshop Villa Vrolijk Kidslifestyle
Kwam van de week op Kinderkleding en Babykleding online kopen | De leukste merken - Kinderkleding.nl, hebben ze nu erg veel in de sale met korting tot 75%!