Halloo, Wij hebben voor onze eerste een apart geboortekaartje laten ontwerpen. Het is een concertticket en daarvan hebben we dit omgezet naar een geboortekaartje. Nu is de 2de op komst en willen we ook iets bijzonders. Ik vind de standaard geboortekaartjes zo saai! Heeft iemand leuke website of ideeën? Dingen zoals flessenpost, geboortemuisjes enzo ken ik. Alvast bedankt! Hier is ons eerste geboortekaartje, onze namen, die van onze zoon enzo zijn weggehaald.
Een geboortekaartje in de vorm van een filmposter? Hebben wij met ons trouwen gedaan, poster ontworpen op A4 formaat en in een kokertje verstuurd, erg leuke reacties op gehad.
Ik heb een leuk kaartje gezien vergelijkbaar met die van jullie. Dat was een vliegticket. Wat je vaker ziet is een paspoort. Vnd je dat leuk?
Hmm ik vind de ideeen leuk, maar het past beiden niet echt bij ons. Het concertticket hadden we gedaan omdat we beiden van festivals en concerten houden. Het past dus bij ons. Een filmposter en vliegticket past niet echt. Maar wel bedankt voor de ideeën!
Ik kan zo snel even niks verzinnen behalve de al genoemde filmposter, maar wat een geweldig kaartje zeg!!
Wij gaan voor onze eerste in de trend van een filmposter De titel wordt in dit geval de naam, tagline wordt zoiets als 'an adventure 9 months in the making', en er komt ook 'from the producers of...' op, omdat onze trouw uitnodiging ook in die stijl was Binnenkant komt dan de info *edit* Oei, te traag gepost, zie dat het je ding niet is Goh, wat zijn jullie hobbies zoal? Je kan een entréé kaartje nemen voor iets anders dan een concert misschien? *edit* Oh! Anders een VIP backstage pas? Het is dat jullie niet aan doopsuiker doen, anders zou ik voorstellen om iets met festival lintjes te doen voor die zakjes
Als jullie zo van muziek houden kun je toch ook een cd- of dvd-hoesje als geboortekaartje laten maken? Bijv. De naam en dan live in concert...oid.
of een oude elpee met opdruk op het kaartje? (had een collega met iets soortgelijks maar geloof dat haar vriend het zelf ontworpen had)
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, of een aankondiging voor een theatertour en dat het "concert" vanaf ..... dagelijks bij jullie thuis gegeven wordt.
Iets met een plaatje van een tshirt erop, met zogenaamde handtekening van de baby? Van die typische concert tshirts weet je wel... "Baby Tour 2012"
Geweldig topic dit, wij willen ook iets speciaals. En een dvd-hoes als geboortekaartje vind ik wel wat. Heeft iemand verder ideeen qua teksten? Of nog beter/liever: foto's van voorbeelden??
Iets van heel andere orde: een dogtag? De naam is weinig charmant, ik weet t, maar vind ze best stoer voor een jongetje bijvoorbeeld. En volgens mij kan je daar alle geboortegegevens op kwijt. Als je niet weet wat ik bedoel: dit is een dogtag
Kijk eens op deze website staan wel leuke ideeen op. Is uit Belgie. geboortekaarten Babygrafix : de Concept-collectie
Voor originele geboorten "kaartjes" Angelique Lemmens. Ontwerpt zelf helemaal naar jullie smaak, wensen en ideeën.
Wij hebben ons geboortekaartje gekozen op Babygroetjes - de mooiste geboortekaartjes ik vond het erg leuke en originele kaartjes. Wat ook een leuke site is is Unieke en bijzondere geboortekaartjes ik denk dat jullie daar wel iets kunnen vinden Succes!!