Cadeau kraamverzorgster

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door josephinevh, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Wat voor cadeau hebben jullie gedaan voor de kraamverzorgster?

2. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Niets. Ik was helemaal niet in staat om daar over na te denken..

3. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Een doos raffaello (chocolade) ze had tijdens de kraamweek verteld dat ze dol was op chocola, een speciale kaars met knuffel er op (die had ik van te voren gekocht), geboortebedankje die we aan alle kraamvisite mee gaven & geboortekaartje (omdat ze die zo mooi vond).

4. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Doos merci

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb bij de wereldwinkel een bepaald boeddha beeldje voor haar gekocht. Ik weet niet meer precies waar het voor stond, maar het paste precies bij haar. Ze vond het heel erg mooi.

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Niets. Alleen een geboortekaartje omdat ze die bewaarde van alle kindjes waarbij ze gekraamd had.

7. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een doosje bonbons, thee en een foto van onze dochters + geboortekaartje.

8. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    eerst maar eens kijken hoe die van mij bevalt... Als het nou geweldig klikt dan regel ik wel chocola of zo.

9. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Wij geven altijd een kraambedankje mee :)

10. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Bos bloemen doos merci en geboortekaartje

11. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, bos bloemen ook nog!
    Ze was echt super, ontzettend leuk met onze oudste, voelde feilloos aan wat ik zelf wilde doen en wat niet, echt ontzettend genoten. De kraamzorg bij de oudste was juist erg betuttelend en claimerig, dus de ervaring bij de tweede was zó fijn dat we gewoon van alles aan cadeautjes hebben gegeven ;)

12. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Een cadeaubon van de douglas à €25,- en een bosje bloemen.

We waren erg blij met haar!

13. Kattenvrouwtje

Kattenvrouwtje Actief lid

22 jan 2014
    462
    0
    0
    Vmbo Docent art&design
    Zuid Holland
    Oh fok.. Moet ik daar ook nog aan denken? :(

Denk dat het hier ook een doosje bonbons wordt. Als ik er tegen die tijd nog aan denk tenminste.. :$

14. Binkie81

Binkie81 Actief lid

14 jul 2014
    142
    1
    18
    Haarlem
    Ik zag enorm tegen de komst van de kraamverzorgster op, maar wat was ik blij met haar, echt super! dus we hebben we haar best verwend met een rituals pakket, een douglasbon en ons geboortekaartje. Achteraf misschien een beetje teveel maar ach, mede dankzij haar was m'n kraamweek geweldig dus het was het waard!

15. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    Ik had van te voren een mandje met allerlei verzorgingsproducten erin gemaakt maar ik vond haar helemaal niet leuk dus heb mijn man een doosje merci laten halen.

16. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.134
    8.867
    113
    De eerste hebben we een theeboeket gegeven, de tweede (wissel van kv bij de geboorte van de eerste) een passend boekje en geld (in het boek en het boek ingepakt gegeven, zodat ze het niet kon weigeren ;)). De kraamverzorgster bij de jongste hebben we een bos bloemen gegeven en een tekening van de oudste. En allemaal een geboortekaartje.

17. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Een handcreme van rituals (ze wassen veel hun handen, zijn aan het schoonmaken en wassen, dus vond ik wel toepasselijk buiten het feit dat het echt een super lekkere handcreme is).
    En een bos bloemen....

Het geboortekaartje heb ik niet eens aan gedacht.... hihihi

18. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    nou ik denk hetzelfde hoor. Weet niet of ik het wel nodig vind. Ik doe op mijn werk ook goede lieve en extra dingen voor mensen. Toch is het in deze branche geen gewoonte om iets te geven. Maar hoeft ook niet. Als mensen Super bedankt zeggen en als je ziet dat ze het menen is dat genoeg.

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik had er van te voren ook niet aan gedacht. Maar tijdens de kraamweek vonden we haar geweldig en zo lief. En ze heeft me zo goed geholpen ook met de borstvoeding dat ik haar zo enorm dankbaar was. Dus heb ik iets gekocht. Wou eigenlijk niet zo'n standaard iets geven maar was kort dag dus hebben een bos bloemen, een doos merci en een kaart gegeven. Daarin had ik geschreven hoe dankbaar ik was en dat ik haar hoopte ooit weer te zien bij een 2e.
    (Heb nu bij kraambureau ook aangegeven dat ik haar graag wil, met intake gesprek ook nog maar doen, dus hoop dat we haar weer krijgen).
    Geboortekaartje had ze eerder die week ook al gekregen.

20. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Ik denk er juist nu over na. Straks geen zin meer om nog dat soort dingen te moeten regelen. De rituals handcreme vind ik een leuke tip! Daarnaast een doos merci ook een goede met geboortekaartje.
    Vind wel dat je iets kunt doen voor iemand die je zo intiem meemaakt. Als ze niet bevalt dan belik het bureau op. Hebben ze tijdens de intake ook gezegd.

Deel Deze Pagina