Hallo, Ik heb van mijn ouders onze familiewieg gekregen. Nu ben ik op zoek naar een ovaal matrasje van maximaal 80 bij 35 cm. Kleiner kan ook, omdat het een omhooglopend model wieg is. Ik kan deze alleen nergens vinden. Wie heeft ervaring met een matrasje bestellen op maat? Hoe dik was je matras? En waar heb je dit laten doen? Wat is een normale prijs voor zo'n matrasje? Alvast bedankt voor jullie hulp!
Mijn man werkt in een beddenspeciaalzaak en in principe is alles mogelijk qua kwaliteit en dikte. Daar zal dus ook de prijs vanaf hangen. Misschien dus een idee om je daar te laten voorlichten?
Ik heb op de markt een schuimrubber matrasje laten snijden in de maat en dikte die ik wilde. Voldeed prima die eerste maanden!
Ik heb 2 jaar bij Prenatal gewerkt en daar maken we ook matrassen op maat. Als je een malletje maakt of even goed opmeet hoe lang en breed het matras moet zijn en die gegevens meeneemt naar een winkel kunnen ze daar voor je een matrasje bestellen. Kost niet eens zo gek veel, weet ff uit me hoofd niet hoeveel meer dacht rond de 30,- Levertijd is ongeveer 2 tot 4 weken.
Ik heb voor de wieg (ook ovaal) een matrasje laten maken bij de Babydump. Ik heb gewoon op een groot vel de bodem van de wieg overgetrokken en daarmee ben ik naar de winkel gegaan.
Bij van asten in Tilburg heb ik laatst ovale matrasjes zien liggen, geen idee welke afmeting maar dat staat misschien op hun webshop?
Babyxpress heeft ovale matrassen. Heb daar ook een matras besteld. Snel geregeld. Rond de dertig euro geloof ik
Bij de babydump hebben ze zo'n matrasje, alleen daar zijn de afmetingen 35x70. Maar als je onderin nog de deken instopt, dan maakt het denk ik niet zoveel uit als het iets korter is.
Bedankt voor de tips! Ik heb geen marktkoopman kunnen vinden die matrasjes maakte dus ben bij prenatal langs geweest. Ik heb een hele gekke maat. Ondermaat was 35-71. 7cm erbij in hoogte is hij 40-85 Schuin oplopend dus. Als het goed is gaat hij 40 euro kosten. Nouja. Beter een goed matrasje dan zelf iets fabriceren! Moet wel zeggen dat ik enorm heb moeten googelen op prenatal en hoe het moest. Uiteindelijk via de klantenservice goed geholpen. In de winkel ging het enorm rommelig dus ik hoop maar dat het goed komt!