Koeka wiegdeken in ledikant?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door beebje082011, 2 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Voor degenen die een Koeka wiegdeken hebben: past deze ook (enkel) in een ledikant? :)
    Kun je hem dan ook gewoon goed instoppen aan de zijkanten?

Ik vind de Valencia dekentjes zo mooi voor erbij, alleen zou ik dan denkelijk voor een wieg variant gaan zodat ik hem ook als wikkeldekentje e.d. kan gebruiken beneden, als hij niet te groot daarvoor is...

Ik heb echter geen wiegje in gebruik dus zou fijn zijn als ik hem ook in t ledikantje zou kunnen gebruiken. :)

2. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Heb hem niet maar heb de maten bekeken en deze zijn op een paar cm na hetzelfde als bij little dutch (die heb ik wel voor wieg en ledikant) maar het verschil is enorm groot. Dan blijft er van de wiegdeken zo ongeveer een voetendekentje over voor het ledikant :( misschien dat je hem dan in het begin even kan gebruiken als de baby nog klein is en je het laag instopt, maar dan zou de deken weer niet echt tot zijn recht komen zo schuin. Misschien kan je hem wel gebruiken voor in de kinderwagenbak?

als je zo zegt enkel erop leggen bedoel je dan dat hij open geklapt kan worden? Op het plaatje van de deken kan ik dat er niet helemaal uit halen? Maar omdat hij gehaakt is denk ik dat ik dat verkeerd heb begrepen?

Hij is overigens wel enorm mooi :)

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Een ledikantdeken kan je vaak wel dubbelvouwen en in de wieg gebruiken. Maar wiegdeken in ledikant is erg klein

4. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Ff geprobeerd... maar dat lukt amper.. echt te klein!

5. Jerels

Jerels Niet meer actief

Ik heb de koeka wiegdeken voor in de kinderwagen en toen ik laatst de ledikantdekens aan het wassen was dacht ik, ik leg de wiegdeken even in het ledikant. Maar dit last niet, je hebt geen ruimte om in te stoppen.

6. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Ah fijn bedankt voor de reactie's! Is hij wel handig als wikkeldekentje e.d.? Heb dus zelf geen wieg en wou het dan multifunctioneel gebruiken in de wagenbak enzo... ze zijn zo mooi. Anders moet ik gewoon voor een wikkelcape gaan..

7. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Hij lijkt me als wikkeldeken best onlogisch? Een wikkeldeken is vierkant zodat je bijv. de voeten van de kleine lekker kan ontstoppen. Een wiegdeken is rechthoekig waardoor je dat niet kan doen. Dan is de onderkant open en kan hij zich dan uit wurmen. Boven hetzelfde met het hoofdje.

Deel Deze Pagina