Bekleding nuna pepp in de wasmachine?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nonja, 29 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Dames, heeft een van jullie ervaring met het wassen van de bekleding van de nuna pepp? Ik heb de buggy een paar maanden in de schuur laten staan en nu ruikt de buggy echt muf. Zo stom!!
    Ik kan online niet vinden of de bekleding in de wasmachine kan dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

2. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Ivm de komst van onze tweede heb ik alle bekleding van onze joolz, maxi cosi en auto stoel van mijn dochter gewassen.
    Gisteren de Pepp met dochterlief gebruikt en zag dat die ook wel een wasbeurt verdiende, maar zit een beetje met dezelfde vraag, dus lees even mee.

3. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    ik heb hem niet in de wasmachine gedaan maar doe dat volgende keer wel. behalve de zonnekap!
    als je de harde plastic stukken uit de rug en zitting haalt kan het denk ik wel op lage temperatuur en lage toeren.

4. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Ik heb de bekleding ook gewoon uitgewassen. Zelfs de kap met de ballijnen erin. Was geen enkel probleem. Alle harde stukken eruit en op 30 graden kort programma. Een dag later spuugde hij de buggy onder (zul je altijd zien) en toen dus weer gewassen.

5. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Oh super! Ik heb gelijk de buggy erbij gepakt en alle bekleding eraf gehaald. Mijn wasmachine draait al :). Inclusief de zonnekap. Ik zal morgen laten weten hoe het uit de was is gekomen.

Deel Deze Pagina