Koeka webshop Als je het artikelnummer kunt vinden van het dekentje dan kun je via deze link nog gerichter zoeken!
Artikelnummer weet ik zo niet, daar zou ik dan heel gericht naar moeten zoeken in de hoop dat het een winkel oplevert. Ik ga mijn best doen. Inmiddels gevonden maar levert geen resultaat op.
Oké ⥠Koeka wiegdeken wafel / flanel Antwerp white - Babywiegjes en Ledikanten - Marktplaats.nl ⥠Koeka wiegdeken wit - Dekens, Slaapzakjes en Inbakerproducten - Marktplaats.nl ⥠Koeka wiegdeken wafel flanel wit 2x (tweeling) - Kinderkamer | Beddengoed - Marktplaats.nl ⥠Koeka wiegdeken teddy oslo white - Kinderkamer | Beddengoed - Marktplaats.nl Deze zul je ook vast al hebben bekeken, misschien 1 over hoofd gezien.
Deesdees, allereerst heel veel sterkte met dit grote verlies... Misschien kun je op de site van babydeals.nl kijken, zij verkopen ook Koeka en zijn morgen open (ligt vlakbij Helmond). Shop in Shop Event Babydeals
Het mooiste is wanneer je een winkel hebt die morgen open is inderdaad, zo kun je zelf wat uitzoeken!
Alvast heel veel sterkte.! De knappe gans in Utrecht verkoopt koeka. Tjonge in Bussum heeft heel erg veel koeka. Babalade op de Oudegracht heeft koeka. Ik heb desnoods hier een koeka antraciet omslagdoek of koeka voetenzak antraciet voor je. Als ik iets kan doen, ik woon in Utrecht.
Wauw, wat een reacties! Euhm Mamabram, zijn deze winkels wel geopend morgen? Zie namelijk op de site niks staan over koopzondagen dus ik vrees dat ze morgen dicht zijn. Antraciet zou qua kleur ook een optie zijn maar mijn gevoel zegt dat deze kleur te donker is. Sorry.
Allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen bij dit grote verdriet. Misschien een stom idee van mij, maar als je niets kunt vinden heb ik hier dat grijze dekentje nog liggen wat ik destijds van je gekocht heb.
Hoop/duim dat je er morgen 1 kunt vinden! Ik weet dat de prenatal in Amstelveen en A'dam Zuidoost op zondag open zijn. Misschien dit als laatste optie gebruiken, mocht je de koeka deken niet vinden, hebben zij daar misschien wel een andere mooie deken. (of 1 dichter bij jou in de buurt natuurlijk)
Ik weet dat beebie westland ze verkoopt, maar kan niet vinden op de site of ze morgen toevallig open zijn. Verder heeft baby en tiener ze ook opzeker, maar die zijn morgen niet open. Ik denk nog even verder.....
Zo ik moest even graven in mijn geheugen, ik herinner je weer. Pooh knuffel was het toch ook of niet? Heb de juiste persoon voor mij? Heel lief van je, maar ik heb mijn gevoel en zinnen gezet op een wafeldoek of deken en zou dat dan ook graag willen. Bedankt voor je aanbod!
Wat verdrietig dat jullie afscheid moeten nemen van jullie kindje. Sterkte! Er zijn inderdaad een aantal Prenatal's open (ook bv in Utrecht en Amersfoort). Ik kan alleen niet vinden of ze die dekentjes daar ook hebbem. Ik hoop dat je er nog 1 vindt. Sterkte maandag en de periode die nog gaat komen.
Bij mijn weten verkoopt prenatal helaas geen Koeka, op de website kan ik er niks van vinden. Ook niet iets soortgelijks. Bedankt voor de tips dames, ik heb een hoop te bellen morgen
Klein beginnen in Rotterdam centrum zijn morgen open, volgens de webshop hebben ze koeka. Eerst even bellen of ze datgene ook verkopen waar je op zoek naar bent. En heel veel sterkte...
Heb inderdaad toen onder andere die Pooh spullen overgenomen. Ik wou dat ik je kon helpen aan dat dekentje, had ook al gekeken bij een kennis die een winkeltje heeft met babyspul maar zij heeft helaas geen koeka. Ga in ieder geval nog even rondkijken voor je.
Prenatal warenhuis Leiderdorp is morgen ook open, ligt naast de snelweg. Geen idee of ze Koeka verkopen maar ze verkopen iig meer dan een 'normale' prenatal. Wel een super mooie deken trouwens en heel veel sterkte en kracht gewenst.