Allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen. Wat verdrietig dat jullie afscheid moeten nemen van jullie kindje. Ik hoop dat je bijtijds het dekentje vindt waarnaar je op zoek bent. Ik las dat je in de omgeving van Utrecht woont. In Amersfoort (naast de IKEA) zit een heeeele grote Prenatal. Toevallig ben ik er zelf vorige week geweest. Ik weet niet of ze Koeka verkopen, maar ze verkopen er heel veel dus wellicht ook Koeka (of een vergelijkbare wiegdeken). Je zou ze morgenochtend even kunnen bellen (088 - 3320033). Ze zijn iedere zondag open vanaf 11 uur. Veel succes en sterkte.
Bij de leenbakker hebben ze een dekentje dat op koeka lijkt. Misschien een optie als koeka niet lukt. Deken Heel veel sterkte
prenatal lijkt wel soort gelijk iets te verkopen, iets met een wafel structuur. Volgens de site wel uitverkocht. Prenatal - slapen - Prenatal - Prénatal Eco-wafeldeken Wieg
Kleine Helden in Haarlem verkoopt het. Die winkel is ook wel bekend onder de naam Dudes & Diva's tegenwoordig. Gecondoleerd met het verlies
Die zijn ook mooi. Hmmz genoeg keus nu lijkt wel. Dat wordt morgenochtend gelijk bellen, ik heb al heel wat lijntjes uitgegooid...ook via Mp. Mocht ik daar voor 12u niks van horen gaan wij op pad na 12u op zoek naar een mooie deken.
Aiii ik zie dat ze pas maandag om 13:00 opengaan. Dit dekentje bedoel je toch? koeka wiegdeken Online Babyspeciaalzaak KleineheldeN.nl
Ik krijg zojuist een reactie terug van Mp, iemand hier vlakbij verkoopt er 2. Als we het over de prijs eens worden koop ik ze beide, 1 voor bij het kindje en 1 om zelf te bewaren als aandenken voor ons zelf. Was een idee waar mijn man net mee kwam, erg lief!
Babydump en prenatal verkopen geen koeka. Alleen babypark verkoopt dat merkje en de kleinere webshops. Babypark is op zondag helaas nooit open.
Sterre en Tijl in Den Haag verkoopt de wiegdekentjes ook en zij zijn op zondag open! Heel veel sterkte!
Mocht de koop op mp niet doorgaan kun je het proberen bij Zero Sixteen in Beverwijk, volgens mij hebben ze koopzondag maar zeker weten doe ik het niet. Ik weet wel zeker dat ze daar de wieg dekentjes van Koeka verkopen. Sterke alvast voor maandag.
Oh en in veel steden is morgen ook nog eens de intocht van sinterklaas, dus kan het best heel druk zijn overal. Misschien handig om rekening mee te houden.