Koeka wrapper? ervaringen gezocht..

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door elissa2015, 1 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elissa2015

24 mrt 2015
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou deze willen aanschaffen, maar vraag me af zijn er mama's die deze al hebben en gebruiken jullie hem vaak?
    Zijn jullie er tevreden over of juist niet?
    ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,3 KB
      Weergaven:
      4
  2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik heb hem gehad bij de eerste, maar bijna nooit gebruikt. In de maxicosi had ik een voetenzak van Koeka. In bed, box en kinderwagenbak had ik dekentjes van Koeka.

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    ik heb hem, ik gebruik hem dagelijks,

onze zoon sliep altijd in de wandelwagenbak, ik moet met drie andere kinderen veel en vaak weg en dan kon ik hem fijn laten liggen, hij lag dan heerlijk in die wrapper en dan deed ik er als we naar buiten gingen nog lekker een dekentje over.

nu is hij sinds 2 weken uit de wandelwagenbak, nu hebben we de gewone voetenzak erin en gezien hij sinds vorige week nog maar 2 slaapjes heeft slaapt hij die twee slaapjes in zijn eigen bed.

maar ik heb hem toch zeker de eerste maanden elke dag de hele dag gebruikt,

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    heb geen foto's waarin het geheel te zien is, maar zo sliep hij dagelijks, hij vond het vooral fijn dat je het strak kunt strikken, gaf hem toch een beetje dat geborgen gevoel wat hij na de geboorte heeft moeten missen.

5. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ooit bij een vriendin gezien en mocht ik zwanger raken dan wil ik hem. Lekker warm en zacht!

Weet iemand of deze ook fijn / handig is een drager bondolino of manduca?

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Nee daar is dit echt niet handig in, dan kun je beter een lekker berenpakje kopen denk ik

7. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Over het algemeen hoef je je kindje in de manduca niet extra dik in te pakken. Mijn ervaring is dat een dikker vest voldoende is bij koud weer. Omdat je baby tegen jou aan zit, heeft hij het al snel lekker warm. Jij fungeert als een kacheltje.

Deel Deze Pagina