Koeka wrapper of omslagdoek?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door xarianne, 29 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xarianne

    xarianne Lid

    23 mrt 2014
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik wil graag een lekkere omslagdoek of wrapper halen.
    Hebben jullie ervaring met 1 van deze? Is het handig? Zijn best prijzig, en kan niet zo goed kiezen:D
     
  2. Ster27

    Ster27 Fanatiek lid

    14 jan 2010
    2.904
    254
    83
    Ik zou zelf een omslagdoek nemen, ik vind persoonlijk die beentjes in de wrapper niet prettig, eerst is het veel te ruim en daarna weer te krap. Ik heb mijn Koeka omslagdoeken veel gebruikt, meestal als omslagdoek, maar soms ook weleens als dekentje.
     
  3. beebje082011

    beebje082011 Fanatiek lid

    29 jul 2011
    1.400
    253
    83
    Was ik nét ook over aan het denken!
    Ik zie ook dat je twee omslagdoeken hebt. Éen met zo'n zak voor de beentjes (Venice) en die met wafel buitenkant (Antwerp)

    Welke zou fijner zijn in gebruik...
     
  4. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Ik vind die zak met die beentjes zooo leukl. Ook al toen nmijn zoontje net geboren was. maar ik had al iets en door de prijs toen niet gekocht. Nu zwanger van de tweede. ik koop hem nu ook niet. Ik vind het toch niet zo praktisch als een omslagdoek. de beentjes moeten er dan in.

    In de maxicosi kan je die met de beentjes ook gebruiken. maar daar hadden wij van koeka een maxicosi voetenzak in. Ideaal ding. Heerlijk warm en makkelijk eruit te halen. hebben hem ook gebruikt als slaapzakje, vervoeren etc.
     
  5. Dorien87

    Dorien87 Bekend lid

    31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Ik heb de omslagdoek om ons 'verlanglijstje' gezet ;)
     
  6. spruitjes

    spruitjes Fanatiek lid

    27 sep 2014
    2.885
    1.383
    113
    Ik heb een heerlijke omslagdoek van de moeders voor moeders gekregen! Heerlijk zacht ook!
     
  7. cizmo

    cizmo Fanatiek lid

    26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ik vind die wrapper wel lekker in plaats van de voetenzak. Je kan m namelijk ook buiten de maxi cosi gebruiken. En hij is er ook met teddy! Knuffelen!!
     
  8. xarianne

    xarianne Lid

    23 mrt 2014
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    aah al die spullen van koeka, heerlijk:D

    ga denk ik eerst maar de omslagdoek proberen..;)
     
  9. Spathiphyllum

    Spathiphyllum Bekend lid

    3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb de omslagdoek, maar niet veel gebruikt en hij ligt nu al een tijdje in de kast. Ik vond het een onhandig ding, omdat je hem niet vast kan maken valt hij de hele tijd open en steken er overal armpjes en beentjes uit (en ook erg irritant: dochter kreeg het steeds voor elkaar om een been door de opening voor een gordel te steken). Hij is ook al snel te klein om de baby helemaal in te wikkelen, het stuk wat je omvouwt bij de benen is dan te kort. Ik heb ook een wrapper van snoozebaby die ik nog steeds veel gebruik, bijvoorbeeld in de maxicosi (dochter is nu 4 maanden), die is met beentjes en een drukknoopje. Vaak doe ik de beentjes er niet in, maar met de wrapper dichtgeslagen zijn de beentjes nog goed bedekt en ligt ze lekker warm.

    Ik zou dus absoluut voor een wrapper gaan.
     

Deel Deze Pagina