Hoihoi, Even een vraagje over wat het meest handig is. Wij verwachten rond 2 januari ons eerste kindje en vind het spul van koeka erg mooi maar wel duur. Vandaar dat ik een keuze wil maken en niet alle 3 wil aanschaffen. Ik heb al een ledikant en wiegdekentje van koeka en een hoes voor over de maxi cosi heen. Nu vraag ik mij alleen af wat het handigste is om te hebben voor je kindje om hem mee te nemen in de maxi cosi en kinderwagen. Onderstaande maxi cosi dekentje heb ik al: Babydekje Antwerp (Maxi cosi) | Koeka webshop Kan ik het best voor een wrapper gaan, zo een met beentjes eraan, een voetenzak of een wikkelcape/doek? Wat is het meest handig en multifunctioneel? Alvast enorm bedankt!!
Voor in de maxi cois heb je dus al een leuk dekentje die heb je dan niet meer nodig. In de wagen vind ik een lakentje met dekentje het fijnste maar anders een wrapper. Met of zonder benen, met beentjes lijkt mij heel onhandig, maar je kan een wrapper in de maxi cosi wel overtillen in de wagen. Maar je hebt al iets in de maxi cosi. Ik zou zelf een dekentje voor in de wagen en een voetenzak voor in de maxi cosi gekocht hebben.
Ik heb een wrapper en omslagdoek voor in maxicosi en gebruik ze beide. Wrapper zou ik niet in de kinderwagen gebruiken. Wrapper gebruik ik als het koud is en omslagdoek als het warmer is.
Ik heb ook een januari baby, ik had een voetenzak geleend. Daar ben ik blij mee, want die heb ik maar kort gebruikt. Werd heel snel te warm. Daarna heb ik er een wikkeldoek zonder benen in gedaan. Dat ging prima.
Ik heb voor in de maxicosi een maxicosi voetenzak en voor in de wandelwagen een wiegdeken van koeka met teddy. Ik vond de omslagdoek te dun en de wrapper lijkt mij niet handig met de beentjes
Ik vond een slaapzak/voetenzak voor in de wandelwagen echt ideaal. Die had ik dan niet van koeka maar van dwellstudio (iets dunner, maar met een zomerbaby was dat wel lekker). Geen gepriegel met dekentjes in de kinderwagenbak, maar zak open, kind erin en dichtritsen. Helemaal fijn als ze een beetje gaan trappelen, dan hoef je niet steeds weer het dekentje terug te stoppen.
Ik heb voor deze baby de maxi cosi zak, wrapper met voetjes en de wiegdeken. Ik heb het nog niet in gebruik dus kan nog niet vertellen hoe het bevalt.
Ik heb voor nu omdat het nog wat warmer is een wiegdekentje voor in de wagen, straks als het wat kouder is heb ik de voetenzak met teddy, die kan zowel in de wagenbak als in de maxi cosi. Die wrapper is echt niks dus die zou ik achterwege laten..
Waarom is de wrapper niet handig en zouden jullie achterwege laten dan? Bij mij past in de autostoel de voetenzak niet. Dus ik ben nu ook zoekende wat handig is voor in autostoel en in de kinderwagen
Ik heb zelf twee Wikkeldoeken gekocht, van mijn ouders van de week de wrapper gekregen Ik denk dat ik in het begin de Wikkeldoeken voor de maxicosi ga gebruiken en de wrapper in de wandelwagen Of het ook gaat bevallen weet ik nog niet ik moet eerst nog een aantal weken wachten tot ik er gebruik van mag gaan maken
Welke wikkeldoeken heb je? Heb je er zoveel nodig dan denk je? En zijn die wikkeldoeken dan ook voor binnen bexoeld of alleen buiten en de auto enzo?
Ik heb bij mijn andere drie nooit Wikkeldoeken gebruikt dus nodig .... Nee opzich niet, heb het nu gewoon gekocht omdat ik ze zo mooi en zacht vond en de vierde echt de laatste is, Normaal heb ik gewoon de maxicosi voetenzak in de maxicosi die erbij hoort, nu dus een Wikkeldoek van koeka, en 1 voor binnen, dezelfde maar dan een andere kleur, die gebruik ik de eerste weken, dan kan een baby zich nog moeilijk op temperatuur houden dus bij het uit bed halen ( want normaal ligt hij of zij dan lekker warm bij de kruiken) wikkel je hem of haar in een deken want vanuit een warm Bedje dat verwarmd is met kruiken naar opeens uit bed zonder deken kan best fris wezen voor zon kleintje, maar nogmaals heb ik nu voor het eerst Wikkeldoeken je kunt ook prima badcapes gebruiken voor binnen zoals ik bij de eerste drie gedaan heb,