Wie heeft er ervaring met de hydrofiel luiers van de Wibra en is dit een aanrader of juist niet? Andere tips bedank ik graag voor, mochten die van de Wibra niet oke zijn dan ga ik voor die van de Hema waar ik al veel goeds over gelezen heb. Dus graag alleen even de ervaringen met Wibra hydrofiel luiers?
Ik heb zowel van de hema als de wibra en die van de wibra zijn n stuk stugger dan de hema. Als ik jou was zou ik voor de hema gaan.
Hier bij alle drie van de wibra gehad, heb ze nooit stug gevonden en vond ze altijd erg fijn, nu bij de vierde dus weer gewoon van de wibra
Hier heb ik zowel van hema,wibra als prenatal en ik vind ze van de wibra ook prima.hier gaan ze in de was zonder wasverzachter en dan in de droger.
Ik vind die van de hema het allerzachtste. Ik was ze allemaal hetzelfde en gaan ook in de wasdroger. Maar als knuffeldoek wilt mijn zoontje echt alleen de hema, die merkt dus wel duidelijk het verschil.
Ik heb de hydrofiele washandjes van de wibra. Gewassen met wasverzachter. Maar ze zijn niet zacht te krijgen. Ik heb ze gebruikt in de kraamweek en daarna zijn ze nooit meer gebruikt. Rot dingen. Ik vind die goedkope van de hema ook stug, ik heb de duurdere daar nooit geprobeerd. Wel die vd ikea en die waren echt netjes. Maar toch zijn we voor de badcapes gegaan, die zijn lekker zacht. Je kan ze er na bad/douche gelijk inwikkelen en dan warm over de gang verplaatsen en op de commode het afdrogen afmaken. Zolang de doeken niet nat zijn zijn ze ook minder stroef.