Wie heeft er ervaring met hydrofiel luiers van de Wibra?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Evia, 27 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Wie heeft er ervaring met de hydrofiel luiers van de Wibra en is dit een aanrader of juist niet?

Andere tips bedank ik graag voor, mochten die van de Wibra niet oke zijn dan ga ik voor die van de Hema waar ik al veel goeds over gelezen heb.

Dus graag alleen even de ervaringen met Wibra hydrofiel luiers?

2. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb zowel van de hema als de wibra en die van de wibra zijn n stuk stugger dan de hema. Als ik jou was zou ik voor de hema gaan.

3. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Wij, hebben zowel hema als wibra. Ik merk zelf geen verschil er tussen.

4. Gup

Gup Actief lid

9 jul 2014
    130
    0
    16
    Omgeving Rotterdam
    Niet doen, krijg je spijt van. Ze bleven hier heel stug/hard
    Hema heeft redelijk zachte

5. sam83

sam83 Actief lid

20 nov 2014
    296
    0
    16
    NULL
    NULL
    Merk ook nauwlijks verschil. Heb beiden en ook beiden gewassen en id droger geweest. Heerlijk zacht!

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Hier bij alle drie van de wibra gehad, heb ze nooit stug gevonden en vond ze altijd erg fijn, nu bij de vierde dus weer gewoon van de wibra

7. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier heb ik zowel van hema,wibra als prenatal en ik vind ze van de wibra ook prima.hier gaan ze in de was zonder wasverzachter en dan in de droger.

8. Suprised

Suprised Actief lid

25 mrt 2014
    293
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind die van de hema het allerzachtste. Ik was ze allemaal hetzelfde en gaan ook in de wasdroger. Maar als knuffeldoek wilt mijn zoontje echt alleen de hema, die merkt dus wel duidelijk het verschil.

9. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Wij hebben die van de wibra en ik vind ze heel fijn! Ze zijn gewoon lekker zacht :)

10. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik heb de hydrofiele washandjes van de wibra. Gewassen met wasverzachter. Maar ze zijn niet zacht te krijgen. Ik heb ze gebruikt in de kraamweek en daarna zijn ze nooit meer gebruikt. Rot dingen. Ik vind die goedkope van de hema ook stug, ik heb de duurdere daar nooit geprobeerd. Wel die vd ikea en die waren echt netjes.

Maar toch zijn we voor de badcapes gegaan, die zijn lekker zacht. Je kan ze er na bad/douche gelijk inwikkelen en dan warm over de gang verplaatsen en op de commode het afdrogen afmaken. Zolang de doeken niet nat zijn zijn ze ook minder stroef.

11. Rabbit

Rabbit Niet meer actief

Heb ze er hier ook bij en bevallen prima (heb ook Hema) vind beide goed.

Deel Deze Pagina