Koeka wrapper

Discussion in 'De babyuitzet' started by manouk81, Feb 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. manouk81

manouk81 Bekend lid

May 21, 2012
    506
    1
    18
    Heeft er iemand ervaring met de koeka wrapper voor in de maxi cosi?
    Is het wat? of maar heel kort te gebruiken? Zou je de dikke met teddy aanraden of de wrapper met flanel? Of misschien heel iets anders? :)

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,568
    3,068
    113
    Ik zou dan denk ik een flanellen nemen omdat je in de zomer bent uitgerekend :)

3. Linnii

Linnii Actief lid

May 8, 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    Ik heb zelf de omslagdoek van koeka deze kun je ook in de maxicosie gebruiken maar weet niet of het handig is, moet nog max 12 weken wachten tot ik m kan gebruiken:D

4. beertje86

beertje86 Actief lid

May 5, 2014
    188
    0
    0
    NULL
    Meerkerk
    Ik heb de wrapper wel, maar gebruik hem vooral binnen.
    Lekker warm om op de bank te slapen, mijn mannetje kan er met zijn 4 1/2 maand nog prima in.
    Zie wel in dat hij makkelijk in de maxi cosi zou kunnen maar ik gebruik de koeka voetenzak daarin.
    Ben zeer tevreden over beide (heb ze zelf allebei met teddy)

5. cizmo

cizmo Fanatiek lid

Jun 26, 2012
    1,898
    4
    38
    Ik heb de wapper met teddy. Ik vind hem niet zo handig voor de maxi cosi terwijl ik hem daarvoor had gekocht. Heb nu weer de voetenzak voor in de buggy in de maxi cosi gedaan. Dat werkt toch makkelijker. Dit omdat de wapper eigenlijk te groot is voor een newborn. Misschien is het anders bij een baby van 5 of 6 maanden oud.

Voor binnen vind ik het wel een fijne doek, maar een newborn is te klein om met met de voetjes in de beenstukken te kunnen. En als ze erin slaapt in de kinderwagen of box en wat draait ligt ze soms met haar hele gezichtje in de capuchon. Niet echt fijn.

Het is een lekker warme doek om de baby binnen in vast te houden, maar ik vind een gewone omslagdoek eigenlijk net zo fijn of fijner.

6. mbeekje

mbeekje Bekend lid

Jan 9, 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Ik heb de flanellen wrapper gekocht en ben in april uitgerekend. Dit, omdat de voetenzak wel erg dik is denk ik.

7. Sax

Sax Bekend lid

Jan 22, 2013
    987
    0
    0
    Ik heb de teddy wrapper en ben in maart uitgerekend!!! Ik vind hem zo mooi en hoop/denk hem veel te gebruiken!!!

8. laura123

laura123 Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    1,111
    0
    36
    NULL
    NULL
    De teddy variant is minder warm dan de flanel variant (echt waar) dus zou ik ook voor de teddy gaan

9. manouk81

manouk81 Bekend lid

May 21, 2012
    506
    1
    18
    Bedankt voor de tips! Voor mijn dochter gad ik de flanellen voetenzak van koeka en die zweette inderdaad erg, zelfs in de winter..

10. Light

Light Fanatiek lid

Jun 15, 2014
    1,549
    100
    63
    Ik heb ook de teddy/wafel variant en vind 'm zo schattig! Volgens mij is 'ie multifunctioneel te gebruiken, dat was ik in ieder geval van plan. Kan niet wachten totdat ons frupke erin mag!

11. monifique

monifique Bekend lid

Sep 14, 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje ook. Haalde hem steeds met een natte rug uit de maxicosi. Ik heb hem doorverkocht.

Vond de snoozebaby wrapper ook heel fijn en iets minder warm. In de maxicosi legde ik een dekentje over zijn benen. Dat was voor hem genoeg.
    Het verschilt denk ik heel erg per kindje.

12. mbeekje

mbeekje Bekend lid

Jan 9, 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    In de winkel hebben ze me de flanellen geadviseerd, omdat deze dunner en koeler is ;)

13. beertje86

beertje86 Actief lid

May 5, 2014
    188
    0
    0
    NULL
    Meerkerk
    Dan hebben ze er duidelijk geen verstand van 😒
    Je kan het hier op de site zien, hoe hoger de TOG rating, hoe warmer hij is.
    TOG ratings | Koeka webshop

14. laura123

laura123 Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    1,111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat dus !

15. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Ik had voor mijn beide jongens ook een koeka voetenzak (flanellen voering), maar geen last gehad van natte ruggetjes. Ik gebruikte er dan ook geen jasjes bij. Ik heb ook twee omslagdoeken (met een gat voor de mc). Deze vond ik heel fijn, in het begin ook wel als dekentje gebruikt. Geen last met beenstukken die te lang of te kort zijn.

Share This Page