Koeka

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MMM74, 3 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Hoi allemaal,
    Ik vind Koeka zo leuk maar ook erg duur. Nu had iemand het laatst over en outlet alleen ben ik vergeten waar dat was. Weet iemand een adresje waar je goedkoop Koeka kunt kopen? Ik woon in Assen maar ben binnenkort twee weekje op vakantie in Zandvoort.
    Alvast bedankt!!
    XXXMMM

2. Star880

Star880 Actief lid

1 aug 2011
    286
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik lees even mee :)

3. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    In Assen is weinig Koeka te vinden hé ;)

De outlet ken ik niet, maar indien die bestaat dan hoor ik het graag! :D De kids favourites in Groningen had laatst wel wat Koeka producten met korting trouwens!

4. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Ha..ha.. nee hier is weinig Koeka te vinden. Daarom wil ik graag in onze vakantie mijn slag slaan. We gaan al een dagje shoppen in Haarlem en natuurlijk Hoofddrop om daar een bezoekje aan de Primarkt te brengen..

5. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik ben om die reden ook naar Groningen én Hoogeveen gereden voor mijn Koeka spulletjes. Maar een goed idee om tijdens jullie vakantie je slag te gaan slaan. In Haarlem en Hoofddorp is vast en zeker meer te vinden dan hier in Assen.
    Veel plezier alvast!

6. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Mocht het tijdens mijn vakantie niet lukken moet ik toch eens richting Groningen. Altijd leuk voor een dagje shoppen. Het lastige alleen is dat ik op het OV ben aangewezen (sinds kort geen eigen auto meer). In het weekend is ook geen optie omdat en mijn man daar geen zin in heeft. Tijdens de vakantie gaat hij lekker met de kleine naar het zwembad en kan ik in alle rust shoppen. Heb er nu al zin in!

7. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Niemand...

8. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Volgens mij is er een outlet via internet met koeka....zou even googlen... Het is inderdaad mooi spul, maar erg duur.

9. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    #9 ivfje, 6 jun 2012
    Laatst bewerkt: 6 jun 2012
    op deze site(Winkels voor kinderen | Kids e-shop De Kleine Zebra) tot morgen 15% korting op producten uit de catergorie slaap zacht waaronder koeka dekentjes met de kortingscode slaap2012

op deze site (ikenik.nl) 12% korting op alles met deze kortingscode IkenEK12 (ook tot morgen)

kwam dit nog tegen op de site kidsrebellion.nl :
    Nu 15% korting* met code 4938. Vul de code in bij de winkelwagen en pak dit voordeel! Korting geldt t/m 30 juni vanaf 30 Euro. *De korting is niet van toepassing op afgeprijsde producten.

tja het regent en je bent op zoek naar koopjes en ook koeka fan :p dan kom je op de valreep nog wel eens wat tegen

10. girl13

girl13 Actief lid

12 jan 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees ook even mee. We zijn natuurlijk gek op koopjes! En Koeka heeft super spullen.

11. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ik herken je probleem ;) Vind de spulletjes van Koeka ook errug leuk en woon ook in Assen :) Volgens mij heb ik wel iets gezien van Koeka bij de babyplanet, maar echt afgeprijsd spul is daar niet te vinden ;)
    Ik lees ook even mee met dit topic! :)

12. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Ik heb laatst ook bij Kids Rebellion een deken besteld, was nog wel een stukje goedkoper dan bij Koeka zelf!

13. Koeka

Koeka Lid

4 jul 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn over Koeka. Er is echter geen officiële Koeka outlet.

14. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    De Babyplanet in Assen is met alles altijd zeker 10 tot 25% duurder dan andere winkels :D

15. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    ik woon in Hoofddorp en ken Haarlem ook erg goed, Koeka spullen volop verkrijgbaar maar wel voor de gewone prijzen

16. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Geen koopjes dus maar het gewoon kunnen kopen is ook al leuk. Zaterdag hoe heten de winkels in Hoofddorp?

17. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    MMM74
    er is een kleine prenatal maar goed, die ken je vast al en is verder niet groot ( in Aalsmeer zit een hele grote Prenatal)
    Verder zit er een baby Twinkel, dat is een mooie winkel die niet goedkoop is maar wel alle mooie merken hebben oa Koeka, z8 etc en hebben nu ook een aardige uitverkoop.
    Voor de rest een leuke speelgoedoutlet met veel houten speelgoed ( tegenover de baby twinkel) en aardig wat kinderkledingzaakjes.

Haarlem is qua shoppen en echt leuke winkels trouwens leuker dan Hoofddorp. In Hoofddorp heb je ook heel veel winkels van grote ketens zoals H&M, V&D en een hele grote Hema.
    Wel leuk maar goed, heb je overal.

18. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Dank je wel Zaterdag, we gaan vooral naar Hoofddorp voor de Primark, maar dit klinkt goed. Ik heb even op internet gekeken maar zag dat ze ook een ZARA hebben. Kijk daar worden we ook blij van ;)

Deel Deze Pagina