Zojuist getest en ik zie direct een roze lijntje. Foto is binnen 5 minuten gemaakt. Op 2 november heb ik 's avonds pregnyl gezet. En ovulatie was de 3e (ja is een beetje raar, maar lang verhaal). Ik zit nu dus op 10dpo. Op 7dpo getest of de pregnyl uit mijn lichaam was, toen echt een enorm licht tuurstreepje. Op 8dpo ook getest en toen was de streep zichtbaarder. Ik ben enormgodd in turen (in de hoop dat ik wat zie), maar deze streep is toch echt overduidelijk. Dit zal toch geen pregnyl meer zijn?
Hoeveel pregnyl heb je gezet en ben wel heel benieuwd hoe het kan dat je de volgende dag je ei hebt gehad? Normaal hoort dat pas 36 uur daarna te gebeuren?
5000. Ja het is een beejte een raar verhaal. Ik kwam woensdag voor een FM-meting en toen waren de eitjes al behoorlijk groot (3 follikels). Zij wilde vrijdag de IUI doen en dus moest ik woensdagavond de pregnyl zetten. Ik ben normaal vrij regelmatig en op dag 13 mijn eisprong. Ik heb woensdagmiddag/avond ovulatietesten gebruikt (en hiervoor ook natuurlijk) en toen was die positief. 's avonds toch maar de pregnyl gezet (wist niet of dit wel of niet moest, eerste keer IUI). En toen donderdagochtend gelijk gebeld! Ik moest toen die middag al komen voor IUI. Had erg veel ovulatiepijn en 's middags was deze pijn over, vandaar dat ik bijna zeker weet dat mijn ovulatie donderdagmiddag was. Ik zit nu dus 12 dagen na pregnyl.... en 11 DPO (op de test staat 10 maar dit moet 11 zijn, verkeerd geteld).
Ovulatietest geeft de lh piek aan, 36-48 uur daarna springt je ei pas. Je ei is echt pas vrijdag geweest. De pijn die je voelt is de groei spurt... Maar dat terzijde.... Voor 12 dagen na pregnyl vind ik het wel hoopgevend, morgen weer even testen. Als hij hetzelfde of opgelopen is dan mag je er vanuit gaan dat het geen pregnyl meer is.
Ook als de test hetzelfde is? Is het aan te raden test op hetzelfde moment te doen?Ík had om half 8 vanochtend nog wat gedronken en toen niet meer tot ik de test deed (ongeveer 1 uur)
Niet altijd hoor! Vorige ronde had ik binnen 24uur na mn positieve ovulatie test de eisprong al. Dit is aangetoont mbv een echo, ivm IUI. Ook afgelopen maand was het zeker binnen de 36 uur na positieve test. Dit ook gezien met echo en met temperaturen. Papallona, test ziet er hoopgevend uit.. Heel veel succes komende dagen! Hopelijk loopt die mooi op Is er op het moment van IUI geen echo meer gemaakt bij je? Zat het eitje er toen nog? Of niet meer? Wat ze de arts van het zetten van de pregnyl? Was het goed of had het niet meer gehoeven? Ik heb zelf, ivm IUI ovitrelle thuis in de koelkast liggen, maar omdat mn lichaam nu elke keer nog te snel was, en zelf de eisprong inzette, heb ik deze nog niet hoeven te gebruiken
Dankjewel Nienke! Ben zo zenuwachtig en stiekem ook bang dat het toch niks is. Op het moment van IUI is inderdaad geen echo meer gemaakt, maar weet eigenlijk wel zeker dat de eisprong donderdag is geweest. De arts zei dat de pregnyl niet per de nodig was geweest, maar het kan zeker geen kwaad. Het enige nadeel is dat je dus nu niet weet of het pregnyl is of niet.
Altijd test na half uur bekijken. Dan is deze opgedroogd en nog niet ingedroogd. Anders word je weer stik onzeker want t duurt even eer deze op kleur is. iig tot 5 weken dan kleuren ze sneller. Anyway; ziet er zeker positief uit. Spannend Om de dag moeten ze dobkerder worden. Ik zag zeker grote verschillen in t begin vanaf 9 dpo bij mij. Zij mijn posts als je dit wilt zien. Succes
Ooh papallona ik zie hem zeker en vind hem ook duidelijker geworden! Hoop dat dit geen pregnyl meer is! M'n duimen draaien vollop 😉
Ben zo benieuwd of de test oploopt. Lijkt me best duidelijk voor pregnyl? In het echt is de test wel echt nog duidelijker!
Heb je tussendoor een witte test gehad, ik bedoel dus voor de test die je nu laat zien Er zijn hier dames op het forum die nog op dag 14 op pregnyl positief testte. Ik hoop voor jou anders. Even doortesten dan weet je het
Ik vind dat de test donkerder weer is (als het nog van de pregnyl zou komen dan verwacht je dat het streepje lichter is). Dus voorzichtig positief. Hopelijk loopt het verder op