Meiske, ja raar hè! Terwijl die van schoon al van af 10 hcg zou moeten kunnen meten! Ben blij dat CB net ook zwanger aangaf Pinkblossom, dankjewel 😘 Zie, ik kan wel Pinkblossom doen, Bloem hahaha.
Meid wat super om dit te lezen!! Ik wens je een heeele fijne en vooral zorgeloze zwangerschap😘
Hi Koekkoek even vraagje. Op de omschrijving van de test staat dat je hem bij precies vijf moet aflezen en daarna niet meer. Nu zag ik bij mij bij vijf een heel minimaal streepje en in de minuten daarna werd hij wat duidelijker. Is het zo dat hij dan niet meer betrouwbaar is ma vijf?
@rvb Kruidvat heeft langere tijd nodig om duidelijker te worden. Als het streepje er maar binnen 5 minuten staat, dan mag hij wat mij betreft nog bij kleuren. Ik heb ook bij mijn zwangerschappen een lichte streep binnen 5 minuten gehad en bij 10 minuten een duidelijke roze streep.
Als ik jouwn test zie . Waar je deze topic mee begonnen ben? Heb ik nou ook vanmiddag test gedaan van kv. Zal vrijdag met ochtend urine doen.. Vind het heel appart. Maar goed we gaan zien Gefeliciteerd met je zwangerschap. Erg fijn voor je.